Cejrowski. Biografia

Data: 2010-11-30 17:04:54
Autor: Neko
Cejrowski. Biografia
Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał

Nakładem wydawnictwa Zysk ukazała się biografia Wojciecha Cejrowskiego

A to nie ten przykladny katolik co to zone porzucil, aby spolkowac z mlodsza?

Data: 2010-11-30 08:09:57
Autor: muto2100
Cejrowski. Biografia
On 30 Lis, 17:04, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisa

> Nak adem wydawnictwa Zysk ukaza a si biografia Wojciecha Cejrowskiego

A to nie ten przykladny katolik co to zone porzucil, aby spolkowac z
mlodsza?

ale   Ja   go   popieram    moze   nie  we  wszystkim   ale
niewaha    sie    przed    cenzura     poprawnosc   politycznej!
mam    nadzieje     ze    taki   pozostanie!

Data: 2010-11-30 17:12:03
Autor: Neko
Cejrowski. Biografia
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w

ale   Ja   go   popieram    moze   nie  we  wszystkim   ale
niewaha    sie    przed    cenzura     poprawnosc   politycznej!
mam    nadzieje     ze    taki   pozostanie!

Tak. Jesli jednak ma takie podejscie do poprawnosci
politycznej jak do katolicyzmu to ja dziekuje, postoje.

Znam jego opinie, z zainteresowaniem sledzilem jego poczynania
i bylem jego sympatykiem (WC Kwadrans)

Ale okazal sie kolejnym zaklamanym katolem.

Mnie mozna raz oszukac, drugi raz sie nie dam...

Ale dla podrozy i geografi mozna go spokojnie ogladac...

Data: 2010-11-30 08:16:32
Autor: muto2100
Cejrowski. Biografia
On 30 Lis, 17:12, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w

> [...]

Mnie mozna raz oszukac, drugi raz sie nie dam...

Ale dla podrozy i geografi mozna go spokojnie ogladac...

no  niejest  takim  znowu    katolem     jak  to  widac   z   biografi!

Data: 2010-11-30 18:26:05
Autor: boukun
Cejrowski. Biografia

Uzytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisal w wiadomosci news:id37p7$l9r$1news.onet.pl...
[...]

Najprawdiopodobniej falszywym katolem. Kazdy ma swoja dzialke, Michnik go uwiarygadnia, a ten spedza boze owieczki do kupy...

boukun

Cejrowski. Biografia