Cejrowski. Biografia

Data: 2010-11-30 18:18:39
Autor: boukun
Cejrowski. Biografia

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:79a1f4c0-8fff-45e4-9daa-2a2ecd35863fi18g2000yqn.googlegroups.com...
Nakładem wydawnictwa Zysk ukazała się biografia Wojciecha Cejrowskiego
pióra Grzegorza Brzozowicza pod tytułem "Cejrowski. Biografia".
Niestety nie odpowiada ona na trzy ważne pytania: czemu Cejrowski nie
wszedł w politykę, kim w jego życiu jest Joanna Najfeld i jak to było
z unieważnieniem jego małżeństwa. Pomimo to ksi±żka przynosi wiele
ciekawych informacji o Cejrowskim.

Za czasów Jana III Sobieskiego przodek Cejrowskiego (pół szlachcic
hiszpański, pół żyd) osiedlił się na Pomorzu. Prababcia Wojciecha
nazywała się Lejman i była żydówk± (jej matka nazywała się Najfeld).
Dziadek Antoni Cejrowski zrobił maj±tek na handlu z żydami i był
członkiem Ligi Morskiej i Kolonialnej.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Sprytny Żyd, To teraz powinni wszyscy się zorientować, dlaczego nagania on goi do wierzeń w żydowsk± wiarę katolick±...

boukun

Data: 2010-12-01 09:54:38
Autor: Don Basil
Cejrowski. Biografia
Aha, czyli jak jego prababcia była Żydówk± (i jeden daaaaleki przodek pół żydem) to jego babcia była półżydówk±.
Jego matka byla ćwierć żydówk±
Sam Cejrowski jest w jednej ósmej żydem. A oprócz tego głęboko więrz±cym katolikiem

Ale w twoich oczach ta 1/8 krwi żydowskiej robi z niego pełnokrwistego Żyda. Aj waj....

Wiesz co? Zwykle cię olewam, ale tym razem wbiję ci tak± mał± szpilkę.
Przed Wojn± w Polsce mieszkało ponad 3 mln Żydów (czyli 10% ogółu). I dane te pochodz± ze spisu powszechnego, w którym kryterium stanowiło wyznanie a nie pochodzenie.

Ilu było nawróconych pół Żydów nikt nie wie. Ale jest prawie pewne, że na dzień dzisiejszy to i ty masz jak±¶ domieszkę Żydowskiej krwi. Więc zamilcz pejsie i odejdĽ.

Data: 2010-12-01 11:42:45
Autor: Tomy M.
Cejrowski. Biografia
Bokunie, było z Wami lepiej ale się pogorszyło.
Cejrowski nigdy nei robił nic co mogłoby wskazywać
na jego zaangażowanie w Nowy Świat Żydów :-)
Wręcz przeciwnie ... jest katolikiem.

Co do korzeni ... ja z pochodzenia nie jestem Polakiem
nawet w 1/4 ... nie zmienia to faktu ĹĽe NIM JESTEM!
Mimo że obydwie moje babki nie potrafią mówić poprawnie
po Polsku i są Niemkami z krwi i kości.

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Cejrowski. Biografia