Cejrowski o Kopaczowej

Data: 2011-11-09 19:47:35
Autor: abc
Cejrowski o Kopaczowej
Wysłuchałem dzisiaj zapytań sejmowych do kandydatki na Marszałka Sejmu -
minister zdrowia Kopacz. W samej tylko sprawie dotycz±cej sekcji zwłok ofiar
smoleńskich, przyłapano pani± minister Kopacz na licznych przestępstwach.

Kłamstwa zwykłe, kłamstwa z urzędu, podawanie fałszywych informacji, jako
informacji oficjalnych, ministerialnych, sprawdzonych i urzędowych,
współpraca z obcym mocarstwem przeciwko Rzeczypospolitej... Tyle usłyszałem
zanim wył±czyłem radio maj±c do¶ć.

Cytat za cytatem, z jej własnych o¶wiadczeń, miesi±c po miesi±cu.

To nie były czyje¶ nieżyczliwe opinie. To nie była zwykła gadanina opozycji,
która się czepia przeciwnika.

To były fakty, za które minister w suwerennej przedwojennej Polsce,
otrzymałby kulę w łeb za zdradę stanu.

Więcej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/wtedy_tez_zawsze_bili._cejrowski_zaprasza_na_marsz_niepodleglosci__16739

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-09 19:49:17
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ebacae6$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dałby¶ sobie spokój. Lecha Kaczyńskiego przecież i tak nie wynios± z Wewelu za tę jego katastofę...

boukun

Data: 2011-11-09 18:58:14
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Dałby¶ sobie spokój.

dlaczego zabraniasz komus tutaj pisac? Sam wypisujesz az na dwoch forach,
ewidentne glupoty. To jest grupa ogolnie dostepna. Lepiej odpowiedz WW czy
paria ktora popierasz lansowala Tyminskiego i zostala utworzona przez prosowieckich esbekow.

Data: 2011-11-09 19:58:40
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eig6$n6m$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tymiński, to był patriota polski, w przeciwieństwie do sowiecko-żydowskich Kaczyńskich...

boukun

Data: 2011-11-09 19:04:59
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Tymiński, to był patriota polski, w przeciwieństwie do sowiecko-żydowskich Kaczyńskich...

patriota polski ktorego popierala prosowiecka esbecja? Bardzo ciekawe:)

Zyciorys tego *patrioty* jest przeciez dostepny w sieci:

http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Kossecki

Te klotnie miedzy komunistami (miedzy chamami i zydami) trwaja juz od
okraglego stolu. A jednym i drugim nie chodzi o polskie spoleczenstwo, tylko o
dostep do koryta.

Data: 2011-11-09 20:20:57
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eisr$og6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sbecja popierała Kaczyńskiego i okr±gły stół. Od tego trzeba zacz±ć. Gdyby nie SBecja, nie byłoby tego kurewskiego systemu, z układu okr±głego żłobu...

boukun

Data: 2011-11-09 19:25:41
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Sbecja popierała Kaczyńskiego i okr±gły stół. Od tego trzeba zacz±ć. Gdyby nie SBecja, nie byłoby tego kurewskiego systemu, z układu okr±głego żłobu...

ale ty tez popierasz esbecje ktora zalozyla te twoja partie.

Data: 2011-11-09 20:34:18
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ek3l$se1$1inews.gazeta.pl...

Sbecja popierała Kaczyńskiego i okr±gły stół. Od tego trzeba zacz±ć. Gdyby nie
SBecja, nie byłoby tego kurewskiego systemu, z układu okr±głego żłobu...

ale ty tez popierasz esbecje ktora zalozyla te twoja partie.

Ale któr± partię? Bo ty cały czas o jakiej¶ partii, a ja nigdzie nie popieram żadnej partii...

boukun

Data: 2011-11-09 19:49:50
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Ale któr± partię? Bo ty cały czas o jakiej¶ partii, a ja nigdzie nie popieram żadnej partii...

to sobie przypomnij sam (vide archiwum gugli) kogo popierales. Czesto
zmieniasz poglady z wyjatkiem jednego: jesli ci ktos nie pasuje oskarzasz go o
syjonizm. Smieszne jest to, ze sam popierales np. ruch Palikota, mimo ze byles
poinformowany iz partie te, tez zalozyli esbecy i o zydowskich korzeniach (Urban).

Dzisiaj lansujesz rzekomo polska partie, zalozona przez prosowiecka esbecje ktora popierala Tyminskiego, bo oni tez szukaja wszedzie Zydow.

Pewnie sami sa Zydami:))

Nie szkoda ci czasu na takie macenie na polskich grupach? --

Data: 2011-11-09 20:53:15
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9elgu$3o8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Palikota "popierałem" połowicznie, zawsze przy okazji mówiłem, że gdyby nie te pedały i masoni...

Jak± ja partie rzekomo popieram teraz, bo sie gubię?

boukun

Data: 2011-11-09 19:56:45
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Palikota "popierałem" połowicznie, zawsze przy okazji mówiłem, że gdyby nie te pedały i masoni...

acha, gdyby babcia miala wasy to bylaby dziadkiem:)

Jak± ja partie rzekomo popieram teraz, bo sie gubię?

skoro sie gubisz, to odpocznij i przejrzyj swoje posty w archiwum:)

Data: 2011-11-11 08:47:06
Autor: stevep
Cejrowski o Kopaczowej
Dnia 09-11-2011 o 19:58:40 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

I gdzie jest ten patriota, bo chyba nie w Polsce?

--
stevep

Data: 2011-11-09 19:57:17
Autor: abc
Cejrowski o Kopaczowej
Dałby¶ sobie spokój. Lecha Kaczyńskiego przecież i tak nie wynios± z Wewelu za tę jego katastofę...

Tu nie chodzi o Lecha Kaczyńskiego tylko o kłamstwa Kopaczowej.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-09 20:01:14
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ebacd2e$0$5817$65785112news.neostrada.pl...
Dałby¶ sobie spokój. Lecha Kaczyńskiego przecież i tak nie wynios± z Wewelu za tę jego katastofę...

Tu nie chodzi o Lecha Kaczyńskiego tylko o kłamstwa Kopaczowej.

Jakie tam znowóż kłamstwa? Komu to potrzebne, rozstrz±sać katastrofę Kaczyńskiego na jego własne życzenie? Cejrowski jak zwykle robi z siebie idiotę i straszy ludzi pobiciem, ot, taki talmudysta. Ludzie słusznie mu wytknęli na tym całym kryptożydowskim forum, dlaczego nie jest już Polakiem?

boukun

Data: 2011-11-09 20:03:12
Autor: abc
Cejrowski o Kopaczowej
Jakie tam znowóż kłamstwa?

Bezczelne kłamstwa.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2011-11-09 20:04:10
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ebace91$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
Jakie tam znowóż kłamstwa?

Bezczelne kłamstwa.

Data: 2011-11-09 19:06:32
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ebace91$0$5799$65785112news.neostrada.pl...

> Bezczelne kłamstwa.

Komu to potrzebne, rozstrz±sać katastrofę
Kaczyńskiego na jego własne życzenie?

jesli nie rozumiesz jak bardzo to jest potrzebne, to sie nie odzywaj.

Data: 2011-11-09 20:16:18
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eivn$ong$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Kaczyńskiego na jego własne życzenie?

jesli nie rozumiesz jak bardzo to jest potrzebne, to sie nie odzywaj.

Ja rozumiem, że jest to potrzebne niektórym syjonistom, ale zupełnie niepotrzebne gnębionemu przez nich narodowi polskiemu...

boukun

Data: 2011-11-09 19:22:24
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej
Ja rozumiem, że jest to potrzebne niektórym syjonistom, ale zupełnie niepotrzebne gnębionemu przez nich narodowi polskiemu...

nic nie rozumiesz. --

Data: 2011-11-09 20:05:07
Autor: A. Filip
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut "mijania siÄ™ z prawdÄ…"++]
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Wysłuchałem dzisiaj zapytań sejmowych do kandydatki na Marszałka
Sejmu - minister zdrowia Kopacz. W samej tylko sprawie dotyczÄ…cej
sekcji zwłok ofiar smoleńskich, przyłapano panią minister Kopacz na
licznych przestÄ™pstwach.  [...]

Dałbyś sobie spokój. Lecha Kaczyńskiego przecież i tak nie wyniosą z
Wewelu za tÄ™ jego katastofÄ™...

boukun

Jeśli (pośrednio) uznajesz że "mijanie się z prawdą" urzędnika
państwowego (ministra) to "nic takiego" to sam lejem sikiem prostym na fundament kontroli wyborców nad praktycznie czymkolwiek znaczącym.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Według wszystkich zdolny do rządzenia - dopóki nie zaczął rządzić.

Data: 2011-11-09 20:19:12
Autor: boukun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4qivo68elt-BB9maria.huge.strangled.net...
[...]

na fundament kontroli wyborcĂłw nad praktycznie czymkolwiek znaczÄ…cym.
A. Filip

Ja pierdolÄ™...
I co? Pierwsze posiedzenie sejmu, i będziemy zmuszeni całe cztery lata słuchać o katastrofie smoleńskiej? Przecież tam zginęli w większości reżimowcy, nad czym tu ubolewać...

boukun

Data: 2011-11-09 19:23:57
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): Ja pierdolę...
I co? Pierwsze posiedzenie sejmu, i będziemy zmuszeni całe cztery lata słuchać o katastrofie smoleńskiej? Przecież tam zginęli w większo¶ci reżimowcy, nad czym tu ubolewać...

************************************

mordercow z pierwszego Katynia tez ta twoja partia popiera?

Data: 2011-11-09 20:27:19
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ek0d$s41$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tatusiowie strzelali Akowcom w łeb, a synkowie ich potępili, nie używaj±c nazwisk, przepoczwarzyli się w demokratów, ojców nie rozliczaj±c... i rz±dz± dziedzicznie dalej...

boukun

Data: 2011-11-09 19:54:51
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut
Tatusiowie strzelali Akowcom w łeb, a synkowie ich potępili, nie używaj±c nazwisk, przepoczwarzyli się w demokratów, ojców nie rozliczaj±c... i rz±dz± dziedzicznie dalej...

przeciez ty popierasz PRL ktory zostal przez nich zalozony.

Data: 2011-11-09 20:57:43
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9elqb$4im$1inews.gazeta.pl...

[...]

Łżesz, ja się urodziłem w 1968 roku, a wtedy już Gomułka zrobił czystki i był wielki narodowy patriotyzm... Do czasu stanu wojennego i 1989 roku. Teraz mamy u władzy tych sprzed 1968 roku..., czyli synalków NKWDowskiego UB...

W 1989 (1981) roku polskie SB przegrało z żydowskim UB i tak już pozostanie na jaki¶ czas...

boukun

Data: 2011-11-09 20:03:35
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut
Łżesz,

ocho, juz nerwy nawalaja? nie nadajesz sie na polityka. zajmij sie renowacja
domu:)

Data: 2011-11-09 21:02:12
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9em2l$nbb$1mx1.internetia.pl...

[...]

Przepraszam, urodziłem się w 1961 roku...
Ale od mojego 7 roku życia, życie w Polsce nabierało rozmachu...
Do 1981 roku...

boukun

Data: 2011-11-09 20:04:47
Autor: obserwator
> [...]

> Łżesz, ja się urodziłem w 1968

Przepraszam, urodziłem się w 1961 roku...

:))))

Ale od mojego 7 roku życia, życie w Polsce nabierało rozmachu...
Do 1981 roku...

jak jasna cholera:)))

Data: 2011-11-09 21:07:17
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9emcv$6h0$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Przepraszam, urodziłem się w 1961 roku...

:))))

Ale od mojego 7 roku życia, życie w Polsce nabierało rozmachu...

Ja wiem, wam Żydkom się żyje dobrze dopiero od 22 lat...

Jeden w GazWyb drugi w PiSie, he, he...

boukun

Data: 2011-11-09 20:17:05
Autor: obserwator
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut
Ja wiem, wam Żydkom się żyje dobrze dopiero od 22 lat...

no tak, czekalem kiedy ten argument nie do obalenia, padnie.
Nie popiera moich bredni, to na pewno Zyd.

Tobie przeciez tez sie dobrze zyje, dzieki pracy zony u kapitalistow
niemieckich, a nie sowieckich.

Jeden w GazWyb drugi w PiSie, he, he...

...ale nie odpowiedziales na pytanie: czy Jacek Kurski to Zyd.

Data: 2011-11-09 21:24:16
Autor: boukun
Cejrowski o Kopaczowej [zarzut

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9en40$8qm$1inews.gazeta.pl...

[...]

A którzy s± lepsi według ciebie? Niemieccy, czy rosyjscy?

Jeden w GazWyb drugi w PiSie, he, he...

..ale nie odpowiedziales na pytanie: czy Jacek Kurski to Zyd.

On sam się wymigał od odpowiedzi, niech to będzie odpowiedĽ dla ciebie...

boukun

Data: 2011-11-09 21:48:02
Autor: the_foe
Cejrowski o Kopaczowej
W dniu 2011-11-09 19:47, abc pisze:
To były fakty, za które minister w suwerennej przedwojennej Polsce,
otrzymałby kulę w łeb za zdradę stanu.

na pewno?
Józef Piłsudski jako¶ za zdrade stanu w 1926 roku takiej "nagrody" nie otrzymal. A w 1931 jeden glos zadecydowal, ze w nowym KK kara smierci zostala.

--
the_foe

Data: 2011-11-10 12:20:28
Autor: jadrys
Cejrowski o Kopaczowej
W dniu 2011-11-09 19:47, abc pisze:
[..]

A ty co o Kopaczowej? Zdanie Cejrowskiego nie bardzo mnie interesuje.

Data: 2011-11-10 19:19:49
Autor: pluton
Cejrowski o Kopaczowej
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/wtedy_tez_zawsze_bili._cejrowski_zaprasza_na_marsz_niepodleglosci__16739

ale zes sobie ałtoryteta znalazl. lec sie pomodlic za jego beatyfikacje.

Nullification

Data: 2011-11-10 19:33:07
Autor: A. Filip
Cejrowski o Kopaczowej
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/wtedy_tez_zawsze_bili._cejrowski_zaprasza_na_marsz_niepodleglosci__16739

ale zes sobie ałtoryteta znalazl. lec sie pomodlic za jego
beatyfikacje.

To Cejrowski nie może nigdy powiedzieć że 2+2=4? Cejrowski wiele mówi
publicznie i czasem musi mieć znacznie więcej racji niż przeważnie :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Skóry z jednego wołu nie ściąga się dwa razy.

Data: 2011-11-10 19:41:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Cejrowski o Kopaczowej

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:c0f6plwkrz-BBAsarah.huge.strangled.net...
[...]

To on jeszcze w Polsce?

Data: 2011-11-11 08:49:13
Autor: stevep
Cejrowski o Kopaczowej
Dnia 10-11-2011 o 19:33:07 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Jak pierdnie też ma racje?

--
stevep

Data: 2011-11-11 09:00:05
Autor: A. Filip
Cejrowski o Kopaczowej
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
[...]

Jak pierdnie teĹĽ ma racje?

A _dla ciebie_ jego pierdnięcia (wypowiedzi niewerbalne) są aż tak wiele
mĂłwiÄ…ce? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Najwięcej rozumu trzeba wtedy, gdy ma się do czynienia z głupcami.

Data: 2011-11-11 13:02:00
Autor: stevep
Cejrowski o Kopaczowej
Dnia 11-11-2011 o 09:00:05 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

A _dla ciebie_ jego pierdnięcia (wypowiedzi niewerbalne) s± aż tak wiele
mówi±ce? :-)

Bo patrz±c na wygl±d to trudno go o co¶ innegoi pdejrzewać.

--
stevep

Data: 2011-11-11 13:59:00
Autor: A. Filip
O wartości spójności poglądów v. szybko zmiennego zestawu wykrętów [Was: Cejrowski o Kopaczowej]
[...]

Bo patrząc na wygląd to trudno go o coś innegoi pdejrzewać.

A ty _zawsze_ lecisz po najmniejszej linii oporu? :-)

Widzisz, ja się mogę z człowiekiem "znacząco nie zgadzać" a jednak go
(sporawo) cenić za "spójność poglądów". Zaś w największej pogardzie mam
ludzi którzy nie głoszą swoich poglądów a zaledwie swój aktualny szybko
zmienny zestaw wykrętów.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jeden dzień grzechu - rok skruchy.

Data: 2011-11-11 18:40:09
Autor: stevep
O warto¶ci spójno¶ci pogl±dów v. szybko zm iennego zestawu wykrętów [Was: Cejrowski o Kopaczowej]
Dnia 11-11-2011 o 13:59:00 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Widzisz, ja się mogę z człowiekiem "znacz±co nie zgadzać" a jednak go
(sporawo) cenić za "spójno¶ć pogl±dów". Za¶ w największej pogardzie mam
ludzi którzy nie głosz± swoich pogl±dów a zaledwie swój aktualny szybko
zmienny zestaw wykrętów.

A dobrze się czujesz bo trudno wyczuć o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2011-11-11 19:04:24
Autor: A. Filip
[...]

przewaĹĽnie :-)

[...]

O to że Cejrowski (w zacytowanej wypowiedzi) wypowiadał się konkretnie a
twoja calutka odpowiedź/argumentacja da się sprowadzić do ktoś kogo
wygląd "tobie się nie podoba" nie może mieć (w niczym) racji,
wiec caluśka "obrona 'honoru' Kopaczowej (PO)" została sprowadzona do
objeĹĽdĹĽania Cejrowskiego "za inne sprawy".

Ja być może nie wypowiedziałbym się (w tej sprawie) podobnie jak
Cejrowski (pewnie użyłbym innych sformułowań) ale z łatwością stwierdzę
że miał (w tej wypowiedzi) bardzo sporo racji.

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Zamień bramę domu, jeżeli się nie podoba sąsiadowi.

Data: 2011-11-11 12:42:33
Autor: the_foe
Cejrowski o Kopaczowej
W dniu 2011-11-10 19:33, A. Filip pisze:
To Cejrowski nie może nigdy powiedzieć że 2+2=4?
Cejrowski twierdzi ze 2+2=4 i jednoczesnie szydzi z ludzi ktorzy twierdza, ze 2*2=4.

--
the_foe

Cejrowski o Kopaczowej