Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia

Data: 2018-02-06 18:35:42
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.02.2018 o 17:14, A. Filip pisze:
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia #
Ze strony:
http://tiny.pl/gngn2

Za wysoko ocenił Tuska?

Kto to jest ten Cejrowski?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-02-06 09:46:48
Autor: japanizer
On Wednesday, February 7, 2018 at 2:35:42 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
> [...]

Kto to jest ten Cejrowski?

To taki rozwiedziony ultrakatolik, który sugerował, że skutków nawałnicy nad Polską można było uniknąć, gdyby w ogródku postawić kapliczkę / dać na tacę księdzu.

Data: 2018-02-06 18:51:41
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

To taki rozwiedziony ultrakatolik, który sugerował, że skutków
nawałnicy nad Polską można było uniknąć, gdyby w ogródku postawić

Ale danie na tacę popu/pastorowi/rabinowi/imanowi by pomogło? :-)

Data: 2018-02-10 07:06:35
Autor: jacekbialy80
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Każe ci ktoś stawiać w ogródku kapliczki? Nikt ci nie każe, więc i ty się odpie*dol od czyjejś wiary.

JB

Data: 2018-02-06 13:31:48
Autor: Zenek Kapelinder
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

Data: 2018-02-06 22:56:10
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac
cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

Tusk to jest taki nieciekawy pan który robi nieciekawe programy
z takich nieciekawych miejsc jak nieciekawa Bruksela w nieciekawej
Unii Europejskiej ;-)

Tusk powiedział co powiedział.  Jakby się spodziewał że nie ma znaczącej
szansy by ktoś zareagował "jak Cejrowski" to byłby idiotą.  Aż takim
idiotą (chyba) nie jest wiec raczej to była skalkulowana prowokacja.
Chyba założył że na podobnych reakcjach skorzysta w swojej grupie
docelowej.  Cejrowski zadeklarował że do niej nie należy.

Data: 2018-02-07 04:36:43
Autor: stevep
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?

I niech pozostanie przy tym na czym się zna, bo polityk to z niego jak z koziej dupy trąba.

--
stevep

Data: 2018-02-07 07:38:36
Autor: Wiesiaczek
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi.

Zetknąłem się z nim w realu. Kolorowa koszulka i żółty samochód z doczepioną rejestracją hamerykańską.
Żenujący typek i to nie z tych powodów co powyżej.

Data: 2018-02-08 05:51:10
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 22:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Cejrowski programy z roznych ciekawych miejsc robi. To znana postac cos  jak Tony Halik. Pytanie kto to jest Tusk?
Dusza kretynka wiecznie żywa, a kto to jest capicylinder?

--
stevep

Data: 2018-02-06 18:45:32
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

Kto jest ten "ja nic nie mogę"/"to nie moja wina" Tusk? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-10 07:03:33
Autor: jacekbialy80
Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia
Kto to jest wiesiaczek? Pijany menel który szczał na znicze na Krakowskim Przedmieściu?

Data: 2018-02-10 17:10:29
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 16:03 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Kto to jest wiesiaczek? Pijany menel który szczał na znicze na  Krakowskim Przedmieściu?

Eeeee, ty prowadzałeś koty prezia do szczania i się nie chwalisz.

--
stevep

Cejrowski o Tusku: Tak się zachowuje świnia