Cejrowski w areszcie!! Nareszcie?

Data: 2009-12-11 18:14:13
Autor: UranMars
Cejrowski w areszcie!! Nareszcie?
Wojciech Cejrowski "zaliczył" krakowski areszt tymczasowy przy ul. Montelupich!
http://www.kinofabryka.pl/bosoprzezswiat/areszt.php

Uzdrawiam

Data: 2009-12-11 18:16:07
Autor: Lorn
UranMars pisze:
Wojciech Cejrowski "zaliczył" krakowski areszt tymczasowy przy ul. Montelupich!
http://www.kinofabryka.pl/bosoprzezswiat/areszt.php

Stary epizod :>

Uzdrawiam

Nie udało się... Nadal mam katar.

Data: 2009-12-11 18:21:47
Autor: UranMars
Cejrowski w areszcie!! Nareszcie?
> Wojciech Cejrowski "zaliczył" krakowski areszt tymczasowy
> [...]

Mogło być gorzej: http://www.kinofabryka.pl/dokumentalne/pasozytywewnatrznas.php

U(PO)zdrawiam

Data: 2009-12-11 18:40:16
Autor: Lorn
UranMars pisze:
[...]

O... proteinki :>

U(PO)zdrawiam

O(PiS)zdrowieje? :>

Data: 2009-12-11 18:40:05
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 18:14, UranMars pisze:
Wojciech Cejrowski "zaliczył" krakowski areszt tymczasowy przy ul. Montelupich!
http://www.kinofabryka.pl/bosoprzezswiat/areszt.php

Uzdrawiam

Szkoda że tylko tymczasowy.

Data: 2009-12-12 09:58:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfu05q$vai$2news.onet.pl...
[...]

A kogo obchodzi ten smutas?

--
stevep

Data: 2009-12-12 13:50:33
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 09:58, cirrus pisze:
[...]

A choćby mnie. Denerwują mnie zachwyty innych tym przygłupem.

Data: 2009-12-12 19:38:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg03it$n07$3news.onet.pl...
[...]

A co z Antenką, ona też jest wielbicielką przyglupa?

--
stevep

Data: 2009-12-13 19:34:58
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 19:38, cirrus pisze:
[...]

To byś musiał Jej zapytać. Ja nic o tym nie wiem.

Data: 2009-12-14 16:28:16
Autor: UranMars
Cejrowski w areszcie!! Nareszcie?

> A co z Antenką, ona też jest wielbicielką przyglupa?

To byś musiał Jej zapytać. Ja nic o tym nie wiem.

I jak? Ktoś pytał czy lubi?

Cejrowski w areszcie!! Nareszcie?