Data: 2016-12-06 20:09:43 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
Cześć.
Mam przed sobą umowę z prywatna szkołą. Na końcu są zgody. W jedym z punktów zmieszano: "wyrażam zgodę na informacje merketingowe oraz informacje o postępach dziecka". Wniosek: albo reklamy + postępy albo nic. Moje pytanie: gdzieś wydawało mi się usłysząłem że mieszanie zgody na informacje merketingowe z innymi zgodami jest niedopuszczalne. Niestety mógł być to fakt medialny. Czy ktoś kojarzy aby jakiś rzecznik, sąd bądz ustawa się wypowiadali w tej kwestii? |
|
Data: 2016-12-06 21:19:32 | |
Autor: m | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
W dniu 06.12.2016 o 20:09, Sebastian Biały pisze:
Cześć. Skreślić "informacje marketingowe oraz" i podpisać. p. m. |
|
Data: 2016-12-06 21:31:28 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
On 2016-12-06 21:19, m wrote:
Mam przed sobą umowę z prywatna szkołą. Na końcu są zgody.Skreślić "informacje marketingowe oraz" i podpisać. Dokładnie tak zrobiłem :D Ale zastanawiam się co mam zrobić nastepnym razem. Powołać się na coś? Można sobie pyskować z marketoidowym przygłupem, ale warto mieć wsparcie. |
|
Data: 2016-12-07 12:04:22 | |
Autor: m | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
W dniu 06.12.2016 o 21:31, Sebastian Biały pisze:
On 2016-12-06 21:19, m wrote: Ani on nie zrozumie co do niego mówisz, ani nie ma na to żadnego wpływu. Poza tym, takie podpisanie/skreślenie bądź nie też nie ma chyba żadnego wpływu na to czy będą cię spamować czy nie :). Dopiero jakbyś zaczął się sądzić i wyciągnęliby ten papier. A tak to liczy się checkbox w ich systemie informatycznym. p. m. |
|
Data: 2016-12-07 12:42:23 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
W dniu 07-12-2016 o 12:04, m pisze:
Kojarzy mi się (jak przez mgłę), że Turing podpisując jakąś ankietę, coś tam wykreślił czego nikt nie zauważył. Dopiero jak czegoś od niego chcieli to powiedział, że się przecież na to nie zgodził i wtedy odkryli, że faktycznie :). P.G. |
|
Data: 2016-12-07 12:47:43 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
W dniu 07-12-2016 o 12:42, Piotr Gałka pisze:
W dniu 07-12-2016 o 12:04, m pisze:Ech ta pamięć. A może to nie Turing tylko Feynman? Sam już nie wiem. P.G. |
|
Data: 2016-12-08 09:14:35 | |
Autor: szerszen | |
[offtop] Re: Cele marketingowe i informacyjne w jednym punkcie | |
On Wed, 7 Dec 2016 12:42:23 +0100
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote: Kojarzy mi się (jak przez mgłę), że Turing podpisując jakąś ankietę, coś tam wykreślił czego nikt nie zauważył. U ruskich był lepszy agent. :) http://tnij.org/f9x8ubc -- pozdrawiam szerszeń |