Cele statutowe policji

Data: 2011-10-20 23:31:45
Autor: megrims
Cele statutowe policji
W dniu 2011-10-20 23:23, Stefan Szczygielski pisze:
No wiec przyłapany na wykroczeniu zadeklarowałem się, że jeśli zostanę
pouczon, obiecuję poprawę. Woleli pieniądze a sugerowali jeszcze (jeśli
dobrze odebrałem) mniejsze pieniądze jeno bez paragonu... Ech... :/

S.

Kurde.. ja nie pamiętam kiedy miałem takie propozycje. Oni to teraz
nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

Data: 2011-10-20 23:43:02
Autor: Stefan Szczygielski
Cele statutowe policji
W dniu 20.10.2011 23:31, megrims pisze:
nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.

Powiem tak - dopóki dyskusja trwała z jednym panem w okolicy mojego okienka - można by mieć wątpliwości, ale jak już mnie zaproszono do ciepłego radiowozu i padały pytania od obydwu typu ,,no ale co my tu zrobimy'' i czy ,,są jakieś propozycje'' to już trudno mieć wątpliwości. Wygląda na to, że na wyposażeniu samochodu należy mieć nie tylko aparatkę do robienia zdjęć na wypadek jakiejś hecy ale i dyktafon.

S.

Data: 2011-10-20 23:47:22
Autor: megrims
Cele statutowe policji
W dniu 2011-10-20 23:43, Stefan Szczygielski pisze:
[...]

a... czyli prowokacja. oni podobno teraz wszyscy mają jakieś tajne
kamery i mikrofony, ale chuj ich tam wie.

Data: 2011-10-20 23:59:51
Autor: Stefan Szczygielski
Cele statutowe policji
W dniu 20.10.2011 23:47, megrims pisze:
nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.
czy ,,są jakieś propozycje''
a... czyli prowokacja. oni podobno teraz wszyscy mają jakieś tajne
kamery i mikrofony, ale chuj ich tam wie.

No dobra, może i jest po wieczorynce, ale może dość tych bluzgów. Zawsze można podjąć temat pytaniem, czy mandat gotówkowy za stówę czy jak? Swoją drogą - mandaty gotówkowe jeszcze występują (jest taka pozycja na bloczku)? A co to jest mandat zaoczny - też jakiś relikt?

S.

Data: 2011-10-20 22:37:12
Autor: AZ
Cele statutowe policji
On 2011-10-20, Stefan Szczygielski <groups@siospammoomean.eu.org> wrote:

[...]

Nie wiem czy gdzies to wyczytalem czy uslyszalem, ale kogos wlasnie
ujebali za propozycje mandatu gotowkowego jako proby wreczenia lapowki.
Moze im bardziej sie to oplaca? Mandaty gotowkowe wystepuja, przeciez takie placa osoby bez meldunku w Polsce. Mandat zaoczny to nakladany zaocznie jak sprawcy nie bylo na miejscu popelnienia wykroczenia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-21 12:42:16
Autor: J.F
Cele statutowe policji
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7q7qn$vgv$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale do mieszkancow kraju drogowka ma zakazane stosowac ... tyle ze obywatel nie koniecznie musi o tym wiedziec :-)
Jemu sie nie chce stac na poczcie i prosi o gotowkowy.

J.

Data: 2011-10-20 23:47:51
Autor: Stefan Szczygielski
Cele statutowe policji
W dniu 20.10.2011 23:31, megrims pisze:
nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.
A - i jeszcze jedno słowo-klucz ,,Czy ma pan dużo punktów?''.

S. :/

Data: 2011-10-20 23:55:58
Autor: Michał
Cele statutowe policji
Stefan Szczygielski <groups@siospammoomean.eu.org> napisał(a):
W dniu 20.10.2011 23:31, megrims pisze:
> nieprzekupni są. Nie ma chuja - nie dasz łapówy.
A - i jeszcze jedno słowo-klucz ,,Czy ma pan dużo punktów?''.

S. :/

 u mnie było: "co to auto takie matowe?"

 już mnie korciło "bo to technologia stealth" ;)

Data: 2011-10-21 11:31:12
Autor: The_EaGle
Cele statutowe policji
W dniu 2011-10-21 01:55,  Michał pisze:
[...]

Moim zdaniem chcieli się przyczepić do stanu technicznego lakieru ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-10-21 08:18:21
Autor: kamil d
Cele statutowe policji
W dniu 2011-10-20 23:43, Stefan Szczygielski pisze:
,,no ale co my tu zrobimy'' i czy ,,są jakieś propozycje''

Eee... standard, pałarze zawsze tak pieprzą i to nie oznacza łapówy. Jak usłyszysz np. "Prawo jazdy 10 lat i jeszcze k*** nie wiesz jak to się załatwia?" to wtedy będzie oznaczać, że masz dać.

--
kamil d

Data: 2011-10-21 10:28:17
Autor: dorato
Cele statutowe policji
Użytkownik "Stefan Szczygielski" <
Wygląda na to, że na wyposażeniu samochodu należy mieć nie tylko aparatkę do robienia zdjęć na wypadek jakiejś hecy ale i dyktafon.
S.

Masz pretensje o to że nie wypisali Ci mandatu wystarczająco szybko czy że był za niski?

Data: 2011-10-21 23:47:48
Autor: John Kołalsky
Cele statutowe policji

Użytkownik "Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org>

[...]

Tak nie udowodnisz zamiaru propozycji korupcyjnej choć jest oczywiste, że dokładnie o to chodziło.

Data: 2011-10-21 01:54:51
Autor: Olego6v
Cele .. ch.j megrimis, megrimis@interia.pl

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
 Nie ma chuja .

Ch..j to jest i to wielokrotny - nazywa się megrimis megrimis@interia.pl

Data: 2011-10-21 10:44:00
Autor: s2k
W dniu 2011-10-21 07:02, megrims pisze:
[...]

Megrims, olej placka:)

Data: 2011-10-21 10:41:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Cele .. ch.j megrimis, megrimis@interia.pl
Hello Olego6v,

Friday, October 21, 2011, 1:54:51 AM, you wrote:

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
 Nie ma chuja .
Ch..j to jest i to wielokrotny - nazywa się megrimis megrimis@interia.pl

*PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-10-21 13:23:30
Autor: J.F
Cele statutowe policji
Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomości
[...]

Kaczynski krotko rzadzil, ale pod tym wzgledem dosc skutecznie.
Boja sie, kierowcy byc moze tez sie powinni bac, bo nie nie wiadomo czy w tym miesiacu premia sie nie nalezy za zlapanie lapownika. Lekarze tez sie boja ... i w to im graj, przyjmuja prywatnie.

Ale zeby tak calkiem sie nie dalo ? Oni chca, ty chcesz, i jak tu sie nie dogadac :-)

Inna sprawa ze to sie moze juz im nie oplacac - nie wiem ile obecnie zarabiaja, ale dla znaczacego dodatku trzeba tych kierowcow troche przerobic, a niech bedzie jeden tajny inspektor w wojewodztwie - i ryzyko rosnie. Choc pewnie latwiej trafic na wk* rodaka, co to w lape da, ale dyktafon w komorce uruchomi :-)

J.

Data: 2011-10-21 13:32:40
Autor: Myjk
Cele statutowe policji
Fri, 21 Oct 2011 13:23:30 +0200, J.F
Ale zeby tak calkiem sie nie dalo ? Oni chca, ty chcesz, i jak tu sie nie dogadac :-)

Można nie mieć nic w portfelu oprócz swojej wizytówki -- jak ja, dwa razy z
rzędu! :PPP Sam bilon i to niecałe 3 zł w sumie hahaha :D Nie wiem czemu,
ale to ich zawsze rozmiękcza =]

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-21 23:57:23
Autor: John Kołalsky
Cele statutowe policji

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Dawałeś Ty kiedyś łapówkę ? :-)

Data: 2011-10-21 16:15:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Cele statutowe policji

[...]

jak to szło z tym świstakiem? :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Cele statutowe policji