Celeron 1005M

Data: 2014-06-22 17:04:12
Autor: PiteR
Celeron 1005M
Czy Celeron 1005M poradzi sobie z flashem na youtube w 1080p
Mam ochotę kupić Lenovo Essential B590 1005M i zaistalować xp.

Potrzebny jest mi do szczęścia matowy ekran, HDMI i płynne odwarzanie 1080p

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-essential-b590-1005m-2gb-500gb.bhtml#opis

--
Piotr

Data: 2014-06-22 19:56:17
Autor: ToMasz
Celeron 1005M
W dniu 22.06.2014 17:04, PiteR pisze:
Czy Celeron 1005M poradzi sobie z flashem na youtube w 1080p
powinien.
Mam ochotę kupić Lenovo Essential B590 1005M i zaistalować xp.
sprawdziłeś czy są sterowniki?

Potrzebny jest mi do szczęścia matowy ekran, HDMI i płynne odwarzanie 1080p

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/lenovo-essential-b590-1005m-2gb-500gb.bhtml#opis

nie chcę Cię martwić, ale w przypadku Youtuba możesz nie zauważyć różnicy. Spróbuj sobie zobaczyć filmy demonstrujące możliwości lepszych kamer samochodowych i na 15calowym monitorku przełączać z 720p na 1080p

ToMasz

Data: 2014-06-22 21:46:03
Autor: PiteR
Celeron 1005M
ToMasz pisze tak:

na 15calowym monitorku przełączać z 720p na 1080p

nie nie, miałby być podłączony do telewizora i musiałby sobie poradzić z flashem 1080p który najbardziej obciąża proca.

--
Piotr

Data: 2014-06-22 21:51:39
Autor: ToMasz
Celeron 1005M
W dniu 22.06.2014 21:46, PiteR pisze:
ToMasz pisze tak:

na 15calowym monitorku przełączać z 720p na 1080p

nie nie, miałby być podłączony do telewizora i musiałby sobie poradzić
z flashem 1080p który najbardziej obciąża proca.

miałem ten dylemat w zeszłym tygodniu. Myślałem o androidzie, laptopie albo najgorsze rozwiazanie PC. W końcu, w związku z ceną postawiłem na PC. Athlon 2x5200i2gb+grafika ramu kosztowały mnie 180zł. Całość przykręciłem do "plecków" z obudowy, ale bez obudowy! całośc jest niskoprofilowa i wepchnąłem to za telewizor!
ToMasz

Data: 2014-06-22 22:08:59
Autor: maX
Celeron 1005M

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości
[...]

Karty graficzne (w tym oczywiście zintegrowane) od lat mają hardwarową akcelerację flasha, a co za tym idzie filmów na youtube.
Choć nie wiem czy będą do tego lapa sterowniki do XP..

Celeron 1005M