Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]

Data: 2015-10-03 19:43:08
Autor: A. Filip
Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ksiadz-Krzysztof-Charamsa-wyznaje-jestem-gejem,wid,17886742,wiadomosc.html
| akt. 03.10.2015, 13:17
| KsiÄ…dz Krzysztof Charamsa wyznaje: jestem gejem. Szybka reakcja Watykanu
| Watykan oświadczył, że ksiądz Krzysztof Charamsa nie będzie mógł dalej pełnić
| funkcji w Kongregacji Nauki Wiary oraz papieskich uniwersytetach, gdzie
| naucza. To reakcja na słowa polskiego duchownego, który ogłosił, że jest gejem
| *i żyje w związku*. [...]

Ja się zastanawiam czy ten człowiek jest bardziej gejem czy bardziej
bojownikiem o zniesienie celibatu :-)

--
A. Filip : Ein Europa, ein Merkel.
Cóż z tego, że sÅ‚oÅ„ silny, jeÅ›li sam przynosi Å‚aÅ„cuch, którym go wiążą.  (PrzysÅ‚owie hinduskie)

Data: 2015-10-03 19:28:45
Autor: Larry Laffer
Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]
Przychodzi A. Filip i tupta:

> [...]
| *i żyje w związku*. [...]

Ja się zastanawiam czy ten człowiek jest bardziej gejem czy bardziej

Piastował stanowiska w Watykanie i tak nagle się "wyznał",
zalatuje szantażem na kilometr.

Data: 2015-10-03 21:40:38
Autor: A. Filip
Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]
Larry Laffer <larry@westhigh.com> pisze:
Przychodzi A. Filip i tupta:

> [...]

bojownikiem o zniesienie celibatu :-)

Piastował stanowiska w Watykanie i tak nagle się "wyznał",

A nie np. chłodną (cyniczną) kalkulacją na zyskanie jak najwięcej na wyleceniu
z jak największym medialnym hukiem przy robieniu ze złamania celibatu i
deklaracji dalszego łamania celibatu prześladowania homoseksualisty?

Są "podejrzenia" których nie warto/nie opłaca się (nachalnie) upubliczniać bez
średnio silnych poszlak.

--
A. Filip : Ein Europa, ein Merkel.
Nie wszyscy ludzie sÄ… podobni do drzew.  (PrzysÅ‚owie cygaÅ„skie)

Data: 2015-10-04 00:07:30
Autor: z
Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]
W dniu 2015-10-03 o 21:40, A. Filip pisze:
A nie np. ch³odn± (cyniczn±) kalkulacj± na zyskanie jak najwiêcej na wyleceniu
z jak najwiêkszym medialnym hukiem przy robieniu ze z³amania celibatu i
deklaracji dalszego ³amania celibatu prze¶ladowania homoseksualisty?

W sumie gu... mnie obchodzi jaki¶ ksi±dz gej.
Za to wku... mnie jak media robi± z niego bohatera.

"Zakochanych dobroæ nie wzruszy a potêpienie zrobi z nich mêczenników"

Ale zapewne jak to w¿yciu chodzi o kasê :-(

Data: 2015-10-04 02:21:18
Autor: bronek.tallar
Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]
u¿ytkownik z napisa³:

W sumie gu... mnie obchodzi jaki¶ ksi±dz gej.
Za to wku... mnie jak media robi± z niego bohatera.

Michnikom tylko w to graj:)
A i ksi±dz chyba jaka ksi±¿kê wyda, wiec reklama jest.

Data: 2015-10-03 19:47:56
Autor: zdumiony
W dniu 03.10.2015 o 19:43, A. Filip pisze:
Ja się zastanawiam czy ten człowiek jest bardziej gejem czy bardziej
bojownikiem o zniesienie celibatu :-)

Nawet gdyby znieśli celibat, to i tak uprawiać seks mogliby żonaci z kobietami księża a nie geje

Celibat nie jest dla gejów? [ks. Charamsa]