Celibat :życie bez seksu

Data: 2013-02-12 14:23:36
Autor: bat
Celibat :życie bez seksu
W dniu 2013-02-12 13:57, glob pisze:

  Celibat izoluje od ludzi, od świata,
ty jestes znokomity przyklad oddzialywania na umysl celibatu

Data: 2013-02-12 05:37:56
Autor: glob
Celibat :życie bez seksu
On 12 Lut, 14:23, bat <chr...@le.pl> wrote:
W dniu 2013-02-12 13:57, glob pisze:

>   Celibat izoluje od ludzi, od świata,

ty jestes znokomity przyklad oddzialywania na umysl celibatu

Podrywasz mnie i dajesz do zrozumienia że jesteś chętna do pomocy?:-P

Data: 2013-02-12 15:44:17
Autor: bat
Celibat :życie bez seksu
W dniu 2013-02-12 14:37, glob pisze:
[...]

jesli lubisz postawnych brunetow o silnej osobowosci, to chyba nie bede sie opieral tej delikatnej aluzji

Data: 2013-02-12 06:51:05
Autor: glob
Celibat :życie bez seksu
On 12 Lut, 15:44, bat <chr...@le.pl> wrote:
W dniu 2013-02-12 14:37, glob pisze:> On 12 Lut, 14:23, bat <chr...@le.pl> wrote:

> Podrywasz mnie i dajesz do zrozumienia e jeste ch tna do pomocy?:-P

jesli lubisz postawnych brunetow o silnej osobowosci, to chyba nie bede
sie opieral tej delikatnej aluzji

A w czym miałoby przeszkadzać to że jesteś brunetem?:-D

Data: 2013-02-12 15:58:57
Autor: bat
Celibat :życie bez seksu
W dniu 2013-02-12 15:51, glob pisze:
[...]

ze zostaje ci jedynie rola poddanczo recesywna

Data: 2013-02-12 07:02:58
Autor: glob
Celibat :życie bez seksu
On 12 Lut, 15:58, bat <chr...@le.pl> wrote:
W dniu 2013-02-12 15:51, glob pisze:> On 12 Lut, 15:44, bat <chr...@le.pl> wrote:

> A w czym miałoby przeszkadzać to że jesteś brunetem?:-D

ze zostaje ci jedynie rola poddanczo recesywna

Znaczy powinnienem otworzyć się na kobiecość, zadzierać nóżkę w
ogromnych kapiach i wspierać na twoim mocarnym ramieniu?:-D

Data: 2013-02-12 07:21:18
Autor: glob
Celibat :życie bez seksu
On 12 Lut, 16:05, bat <chr...@le.pl> wrote:

> Znaczy powinnienem otworzyć się na kobiecość, zadzierać nóżkę w
> ogromnych kapiach i wspierać na twoim mocarnym ramieniu?:-D

nie inaczej

No to muszę ciebie załamać , bo nie czuje popędu w tym kierunku i jak
kiedyś-długie włosy miałem- pewien homek próbował mnie usilnie
poderwać, to nawet niezauważyłem, za to przez całą drogę do domu
dziewczyna ze mnie rechotała do łez, bo jak można niezauważyć:-D

Data: 2013-02-12 16:38:49
Autor: bat
Celibat :życie bez seksu
W dniu 2013-02-12 16:21, glob pisze:
[...]

myslisz ze w gejowskiej parze jeden musi miec koniecznie dlugie wlosy i gibki nadgarstek?

Data: 2013-02-12 08:01:37
Autor: glob
Celibat :życie bez seksu
On 12 Lut, 16:38, bat <chr...@le.pl> wrote:

> [...]
> dziewczyna ze mnie rechotała do łez, bo jak można niezauważyć:-D

myslisz ze w gejowskiej parze jeden musi miec koniecznie dlugie wlosy i

Myślę że nie musi bo ich widać na ulicach , w pabach, ale się zdarza .

Data: 2013-02-13 17:19:20
Autor: jr
Celibat :życie bez seksu

Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ff21bc3-696c-4af9-8a94-26d79c49c86er8g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

poderwać, to nawet niezauważyłem, za to przez całą drogę do domu
dziewczyna ze mnie rechotała do łez, bo jak można niezauważyć:-D
-- -- -
A czego on nie zauwazyl?

Data: 2013-02-13 09:08:44
Autor: Nemezis
Celibat :życie bez seksu
On 13 Lut, 17:19, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:9ff21bc3-696c-4af9-8a94-26d79c49c86er8g2000vbj.googlegroups.com...

> nie inaczej

No to musz ciebie za ama , bo nie czuje pop du w tym kierunku i jak
kiedy -d ugie w osy mia em- pewien homek pr bowa mnie usilnie
poderwa , to nawet niezauwa y em, za to przez ca drog do domu
dziewczyna ze mnie rechota a do ez, bo jak mo na niezauwa y :-D
-- -- -
A czego on nie zauwazyl?

Ja niezauważyłem, a Olga siedziała ze znajomą i zerkała, przysiadł się
do mnie facet w skórze, ale ja byłem tak zamyślony że nawet nie
zauważyłem jak mnie po głowie pogłaskał i na keybordsy zapraszał do
domu. Dopiero Olga podeszła i się mnie pyta, czy ty ślepy jesteś,
kobietę pewnie bym zauważył ale z braku orientacji seksualnej homo,
nie połączyłem faktów i mi w głowie fruwały osobno. Np no tak zaprasza
na keybordsy bo się na sprzęcie muzycznym znam, głaski po głowie-miły
facet chce się przypodobać...

Celibat :życie bez seksu