Celnosc policjanta.

Data: 2015-05-06 09:03:45
Autor: szerszeń
Celnosc policjanta.
On Tue, 5 May 2015 15:30:59 -0700 (PDT)
Marek Wisniewski <mwisniewski2008@gmail.com> wrote:

O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi delikwenta.

Może zamiast liczyć na pamięć przeczytaj odpowiednie przepisy.
Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia" i to w dodatku, uszkadzajac aorte ?

Normalnie, jakbyś kiedykolwiek strzelał choćby z wiatrówki, to byś wiedział.

Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

"Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta, nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".
Jaki rozrzut moze miec taka bron?

na 25 metrach spokojnie 30cm, zadowolony?

Jakie wymogi okraslaja przydatnosc policjanta do uzywania takiej broni ?

Szkolenie.

Jakimi wynikami na strzelnicy musi sie on wykazac ?

Jakie to ma znaczenie, biorąc pod uwagę rozrzut tej broni i fakt, że pozbawiona jest przyrządów celowniczych?

Czy badania psychologiczne przed, byly wystarczajace ?

Pytasz o tego bandytę co chciał bić policję i kibiców przeciwnej drużyny?

Czy mozna stwierdzic, ktory policjant strzelal, zeby zabic ?

Oglądasz CSI? Wiesz co to broń gaładkolufowa? Wiesz jak się identyfikuje broń z wystrzeloną z niej amunicją?

Kiedy wreszcie, rezimowe media zaczna zadawac dociekliwe pytania, zamiast robic ludziom wode z mózgu ?

Dociekliwe?
Czmu nie pytasz skąd się wziął ten matoł na murawie?
Czemu nie pytasz kto go tak wychował?
Czemu nie pytasz czemu łamał prawo i zagrażał życiu, zdrowiu i mieniu innych, a jak się okazało również swojemu?
itd.

-- -- -- -- -- -- -
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-06 05:40:01
Autor: Marek Wisniewski
Celnosc policjanta.
W dniu środa, 6 maja 2015 09:03:46 UTC+2 użytkownik szerszeń napisał:
> [...]

Normalnie, jakbyś kiedykolwiek strzelał choćby z wiatrówki, to byś wiedział.

Ja mam zdany praktyczny egzamin panstwowy z poslugiwania sie bronia palna.
Za to wielu posiadaczy broni w Polsce otrzymalo pozwolenia na podstawie sfalszowanych papierow ( np. pewien minister).

> Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

"Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta, nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".

Nie kompromituj sie. Obejrzyj altas anatomii czlowieka.
Ani w blizszej, ani w dalszej okolicy ramienia, nie ma zadnej aorty.

> Jaki rozrzut moze miec taka bron?

na 25 metrach spokojnie 30cm, zadowolony?

Nie. Uzywanie takie broni zagraza zyciu.

> Jakie wymogi okraslaja przydatnosc policjanta do uzywania takiej broni ?

Szkolenie.

Czy ktos sprawdzil, jak sie odbylo to szkolenie i kiedy  ten policjant cwiczyl ostatnio strzelanie ?

> Jakimi wynikami na strzelnicy musi sie on wykazac ?

Jakie to ma znaczenie, biorąc pod uwagę rozrzut tej broni i fakt, że pozbawiona jest przyrządów celowniczych?

To moze dlatego powinno sie celowac w nogi, zeby nie trafic przypadkowo ( !) w glowe...?

> Czy badania psychologiczne przed, byly wystarczajace ?

Jakos policja nie potrafi ochronic sie przed naplywem psycholi do jej szeregow.
Chyba nie musialbym dlugo szukac w necie, zeby znalezc informacje, kiedy ostatnio "pewien mezczyzna " zastrzelil zone, dziecko i siebie z broni sluzbowej.
Milicjanci w kopalni Wujek tez celowali w glowy górników.

> [...]

Oglądasz CSI? Wiesz co to broń gaładkolufowa? Wiesz jak się identyfikuje broń z wystrzeloną z niej amunicją?

Nie wiem tego, ale w tv pokazywali taki pocisk i mial on calkiem duze rozmiary. Nie byla to kulka gumowa, tylko podluzny kawalek plastiku o dosyc skomplikowanym ksztalcie.
Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby te pociski mialy wybite ( nadrukowane ) numery...

> [...]

Czemu nie pytasz czemu łamał prawo i zagrażał życiu, zdrowiu i mieniu innych, a jak się okazało również swojemu?

Jakby zginal policjant, tobym takie pytania zadawal.
Jednak zginal obywatel, ktory nikomu krzywdy nie wyrzadzil.

itd.

-- -- -- -- -- -- -
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-06 15:19:53
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Wed, 6 May 2015 05:40:01 -0700 (PDT)
Marek Wisniewski <mwisniewski2008@gmail.com> wrote:

Ja mam zdany praktyczny egzamin panstwowy z poslugiwania sie bronia palna.

Śmiem wątpić, jakbyś miał takie papiery, to nie zadawałbyś takich durnych pytań.
Nie kompromituj sie. Obejrzyj altas anatomii czlowieka.
Ani w blizszej, ani w dalszej okolicy ramienia, nie ma zadnej aorty.

:) Masz ty pojęcie o anatomii człowieka, jak świnia o astronomii. Jakbyś chocby zerknął na obrazek wklajony przez Lawe, to wiedział byś, że w samym "ramieniu" masz dwie tętnice ramienną i pachową, a potem w bezpośredniej okolicy masz tętnice podobojczykową i właśnie szyjną, która znajduje się mniej więcej na linii ramion.

Nie. Uzywanie takie broni zagraza zyciu.

Napadanie na ludzi zagraża życiu, na szczęście coraz cześciej tego napadającego.

To moze dlatego powinno sie celowac w nogi, zeby nie trafic przypadkowo ( !) w glowe...?

A może takie jełopy jak ten co zginął, po prostu pozostaną na drugi raz na swoich miejscach i nie będą napadać na kibiców przeciwnej drużyny, ani niszczyć stadionów?

Jakos policja nie potrafi ochronic sie przed naplywem psycholi do jej szeregow.

Widać biorą przykład z kiboli ;)

Chyba nie musialbym dlugo szukac w necie, zeby znalezc informacje, kiedy ostatnio "pewien mezczyzna " zastrzelil zone, dziecko i siebie z broni sluzbowej.

Ja musiałbym szukać krócej i przypadków byłoby więcej, jak kibole zdemolowali to czy tamto, pobili kogoś, napadli z maczetami, dilowali, kradli itd.
Nie wiem tego, ale w tv pokazywali taki pocisk i mial on calkiem duze rozmiary.

WOW ;)
Telewizja kłamie, pamiętaj.
Jakby zginal policjant, tobym takie pytania zadawal.

Czyli taki swoisty relatywizm, jeśli wiesz co to znaczy.

Jednak zginal obywatel, ktory nikomu krzywdy nie wyrzadzil.

Na szczęście nie, ale stwarzał zagrożenie, a pech chciał, że eliminowanie zagrożenia zakończyło się zejściem tego zagrożenia. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-06 16:09:16
Autor: Maciek
Celnosc policjanta.
W dniu 2015-05-06 o 15:19, szerszen pisze:
[...]
Ze świniami to ty chyba aorty pasałeś. A teraz przeczytaj co to jest
aorta i dlaczego tętnica ramienna to nie aorta.

Maciek

Data: 2015-05-06 10:59:52
Autor: Maciek
Celnosc policjanta.
W dniu 2015-05-06 o 09:03, szerszeń pisze:
"Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta, nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".
Jasne, a "aorta dupna" jest w dupie.

Maciek

Data: 2015-05-10 09:53:01
Autor: Wiesiaczek
Celnosc policjanta.
W dniu 06.05.2015 o 10:59, Maciek pisze:
W dniu 2015-05-06 o 09:03, szerszeń pisze:
"Okolica" to dość szerokie i mało precyzyjne pojęcie. I jak najbardziej aorta, nawet szyjna jest w okolicach "ramienia".
Jasne, a "aorta dupna" jest w dupie.

:D

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)