Celnosc policjanta.

Data: 2015-05-06 12:22:36
Autor: Andrzej Lawa
Celnosc policjanta.
W dniu 06.05.2015 00:30, Marek Wisniewski pisze:
O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi
delikwenta.

O ile pamiętam jesteś mi winien milion złotych.

Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia"
i to w dodatku, uszkadzajac aorte ?

Masz na myśli strzelanie do nieruchomego manekina czy to bandziora, który może nagle np. kucnąć?

Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Circulatory_system_pl.svg

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-06 05:20:52
Autor: Marek Wisniewski
Celnosc policjanta.
W dniu ¶roda, 6 maja 2015 12:22:37 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
W dniu 06.05.2015 00:30, Marek Wisniewski pisze:
> O ile pamietam, to broni gladkolufowej moga policjanci uzywac , celujac w nogi
> delikwenta.

O ile pamiętam jeste¶ mi winien milion złotych.

> Jak, z odleglosci kilkunastu metrow mozna trafic "w okolice ramienia"
> i to w dodatku, uszkadzajac aorte ?

Masz na my¶li strzelanie do nieruchomego manekina czy to bandziora, który może nagle np. kucn±ć?

> Czy ktos widzial mutanta biegajacego po boisku z aorta w okolicy ramienia ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Circulatory_system_pl.svg

-- Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Na tym schemacie pokazuja, gdzie jest aorta. Czy jeszcze potrzebujesz wiecej informacji ?

Chyba jest to grupa prawnikow, wiec niech ktos odszuka odpowiednich przepisow i wykaze, ze policjant ma celowac w szyje delikwenta, ktory zmienil miejsce pobytu, niezgodnie z jakimis przepisami.

Moze jest tam napisane, zeby takich od razu odstrzelic ?

Data: 2015-05-06 14:42:52
Autor: Andrzej Lawa
Celnosc policjanta.
W dniu 06.05.2015 14:20, Marek Wisniewski pisze:
[ciach]

Moze jest tam napisane, zeby takich od razu odstrzelic ?

Ciebie należałoby odstrzelić, bo nie umiesz ani czytać, ani nawet poprawnie cytować.

Data: 2015-05-06 12:52:58
Autor: Marek Wisniewski
Celnosc policjanta.
W dniu ¶roda, 6 maja 2015 14:42:53 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

> Moze jest tam napisane, zeby takich od razu odstrzelic ?

Ciebie należałoby odstrzelić, bo nie umiesz ani czytać, ani nawet poprawnie cytować.

Za niewlasciwe cytowanie , to taki policjant takze moglby wpakowac kulke w łeb...?

Z wami, lewakami i ubekami to nawet sie nie chce dyskutowac.

Data: 2015-05-06 22:42:44
Autor: Andrzej Lawa
Celnosc policjanta.
W dniu 06.05.2015 o 21:52, Marek Wisniewski pisze:

Za niewlasciwe cytowanie , to taki policjant takze moglby wpakowac kulke w łeb...?

Widzę, że jeste¶ tak upo¶ledzony umysłowo, że nawet sarkazmu nie łapiesz...

Dyskusja z osoba tak poszkodowan± umysłowo jest pozbawiona sensu, podobnie jak gra w szachy z gołębiem.

Data: 2015-05-07 08:22:13
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Wed, 6 May 2015 12:52:58 -0700 (PDT)
Marek Wisniewski <mwisniewski2008@gmail.com> wrote:

Z wami, lewakami i ubekami to nawet sie nie chce dyskutowac.

Z wami kibolami, bandytami stadionowymi i pseudonarodowcami to dobpiero jest rzeczowa dyskusja. Ciekawe że za każdym razem jak takiemu bandycie stanie się krzywda, to jest wielki lament, zaraz się okazuje że to taki niewiinny człowiek był, tylko czasem piwko, nigdy nie rozrabiał, zawsze grzeczny, super kumpel, wspaniały ojciec. A to że krzywda mu się stała podczas rozruby, jak rzucał kamieniami i butelkami w kierunku policji i kibiców przeciwnej drużyny to wszyscy zdziwieni. Żałosne. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-08 04:13:30
Autor: Marek Wisniewski
Celnosc policjanta.
W dniu czwartek, 7 maja 2015 08:22:14 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:
> [...]

Z wami kibolami, bandytami stadionowymi i pseudonarodowcami to dobpiero jest rzeczowa dyskusja. Ciekawe że za każdym razem jak takiemu bandycie stanie się krzywda, to jest wielki lament, zaraz się okazuje że to taki niewiinny człowiek był, tylko czasem piwko, nigdy nie rozrabiał, zawsze grzeczny, super kumpel, wspaniały ojciec. A to że krzywda mu się stała podczas rozruby, jak rzucał kamieniami i butelkami w kierunku policji i kibiców przeciwnej drużyny to wszyscy zdziwieni. Żałosne. -- pozdrawiam

Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.
Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.
Mnie to wkurza, ze sie z telewidzow robi jeleni i opowiada jakies historie o aorcie w okolicy ramienia.

Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji wykluczyc swirow, ktorzy czujac sie bezkarni (bo dzialaja w grupie i w "slusznej sprawie"), strzelaja do ludzi, jak do kaczek, bo taka maja fantazje.
Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.
Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?
Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

Piloci w katastrofie smolenskiej nie mieli uprawnien ?
To , moze ten policjant tez nie mial uprawnien ?
Zbadal to ktos ?

Data: 2015-05-08 09:50:37
Autor: witek
Celnosc policjanta.
Marek Wisniewski wrote:

Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

Ale już od samego poczatku zadajesz tendencyjne pytania.

Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.

Bo nikt ich nie chce zadawac. Sa zadowoleniu ze statusu jaki jest.

reszty bez sensu nie da sie skomentowac.

Data: 2015-05-08 13:31:12
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Fri, 8 May 2015 04:13:30 -0700 (PDT)
Marek Wisniewski <mwisniewski2008@gmail.com> wrote:

Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

Co tu wyja¶niać?
Widziałe¶ film?

Wlazł na murawę, atakował kibiców, był w grupie która atakowała policję i ciskała w jej kierunku niebezpiecznymi przedmiotami.

Policjanci aby zapanować nad bandytami strzelali gumow± amunicj±. Oberwał niefortunnie i zszedł. Proste.

Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji wykluczyc swirow, ktorzy czujac sie bezkarni

Mi bardziej zalezy, aby takie bydło które wbiegło na murawę i chciało się lać ze wszystkimi wyeliminować.
strzelaja do ludzi, jak do kaczek, bo taka maja fantazje.

Ja tam widziałem że strzelali do bandytów, oberwał ten co rozrabiał, a nie ten co siedzał spokojnie na trybunie.
Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.

Udowodnij, bo na razie klepiesz bzdury.
Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak wylaczony z dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

Nikt nie chciał go zabić.

Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

Chyba ci się wszystko pomyliło. W kazdym cywilizowanym ¶wiecie obowi±zuje domniemanie niewinno¶ci. To ty musisz udowodnić że masz rację. Dopóki tego nie udowodnisz, a nie masz jak, policja jest niewinna.
Zbadal to ktos ?

Na pocz±tek zbadaj siebie i może poczytaj trochę z zakresu spraw w których zabierasz głos. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-08 13:39:59
Autor: Tomasz Kaczanowski
Celnosc policjanta.
W dniu 2015-05-08 13:31, szerszen pisze:

[...]

Dobrze, że zaznaczyłe¶, że w cywilizowanym kraju, bo juz bym protestował, w Polsce w urzędzie skarbowym domniemanie niewinno¶ci nie istnieje.

--
Kaczus
http://kaczus.cba.pl

Data: 2015-05-08 14:44:18
Autor: Sonn
Celnosc policjanta.
W dniu 2015-05-08 o 13:39, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Bo takie domniemanie nie istnieje w postępowaniu administracyjnym, skarbowym i cywilnym, poniał? Jak nie to niech się douczy

--
Sonn

Data: 2015-05-08 15:01:18
Autor: Tomasz Kaczanowski
Celnosc policjanta.
W dniu 2015-05-08 14:44, Sonn pisze:
[...]

No wła¶nie napisałem, że nie istnieje w Polsce, więc czego ma się douczać? Tego, że Polska to dziki kraj, który istnieje tylko teoretycznie?

--
Kaczus
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2015-05-08 15:05:39
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Fri, 08 May 2015 15:01:18 +0200
Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

No wła¶nie napisałem, że nie istnieje w Polsce, więc czego ma się douczać? Tego, że Polska to dziki kraj, który istnieje tylko teoretycznie?

Zawsze możesz wyjechać.

szerszeń

Data: 2015-05-08 16:09:42
Autor: J.F.
Celnosc policjanta.
Użytkownik "szerszen"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Wlazl na murawe, tego atakowania kibicow to sie jakos trudno dopatrzec, ale moze i bylo, luzne zgrupowanie z rzadka cos tam ciskala w kierunku policjantow, kamieni na murawie raczej nie ma ... no, patrzac na skutki to policja troche przesadzila.

Poza tym, chyba wszystkim powinno zalezec na tym, zeby z policji wykluczyc swirow, ktorzy czujac sie bezkarni
Mi bardziej zalezy, aby takie bydło które wbiegło na murawę i chciało się lać ze wszystkimi wyeliminować.

Wydzielic im dwa sasiednie sektory na stadionie, bez plotu dzielacego , i problem szybko sie sam rozwiaze :-)

strzelaja do ludzi, jak do kaczek, bo taka maja fantazje.
Ja tam widziałem że strzelali do bandytów, oberwał ten co rozrabiał, a nie ten co siedzał spokojnie na trybunie.

Bieganie po boisku to bandytyzm ?

Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.
Udowodnij, bo na razie klepiesz bzdury.

Fakty takie ze gorne partie ciala oberwal.

J.

Data: 2015-05-08 16:18:58
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Fri, 8 May 2015 16:09:42 +0200
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

patrzac na skutki to policja troche przesadzila.

Patrz±c na przypadkowe skutki, to zawsze można sobie potem gdybać. Chodzi o to, że to nie była przypadkowa ofiara siedz±ca grzecznie na trybunach, tylko gnojek, który w kupie szukał dymu.
Wydzielic im dwa sasiednie sektory na stadionie, bez plotu dzielacego , i problem szybko sie sam rozwiaze :-)

Jak się ich odstzreli prewencyjnie to zostanie dużo więcej problemów rozwi±zanych ;)

A tak na poważnie, bydło trzeba traktować w sposób dla bydła zrozumiały, aż nie nauczy się zyć w społeczeństwie w sposób akceptowalny.
Bieganie po boisku to bandytyzm ?

Nie rób z tata wariata. On nie chciał sobie pobiegać po boisku, tylko chciał lać przeciwników i przy okazji może i policje. Szukali rozróby.

Fakty takie ze gorne partie ciala oberwal.

Ale o zamiar się rochodzi, a nie o fakty, które z zamiarem nie maj± nic wspólnego. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-09 03:02:11
Autor: KRZYZAK
Celnosc policjanta.
W dniu pi±tek, 8 maja 2015 16:18:59 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:
Nie rób z tata wariata. On nie chciał sobie pobiegać po boisku, tylko chciał > lać przeciwników i przy okazji może i policje.

A sk±d wiesz co chciał? Na filmie nie widziałem, żeby kogokolwiek atakował.

Data: 2015-05-09 12:12:38
Autor: Robert Tomasik
Celnosc policjanta.
W dniu 09-05-15 o 12:02, KRZYZAK pisze:

Nie rób z tata wariata. On nie chciał sobie pobiegać po boisku, tylko chciał > lać przeciwników i przy okazji może i policje.
A sk±d wiesz co chciał? Na filmie nie widziałem, żeby kogokolwiek atakował.

S± poziomy absurdu, poniżej których używaj±cy takich argumentów się po prostu błaĽni. Oczywi¶cie nie możemy wykluczyć, że obserwuj±c wysiłek fizyczny zawodników i ich twarde męskie zmagania nabrał nagle nieodpartej chęci uprawiania joggingu i w takim celu wbiegł na murawę usiłuj±c oskrzydlaj±c front chroni±cych sektor go¶ci policjantów podbiec do ogrodzenia tamtego sektora by się po wyczerpuj±cym biegu porozci±gać, ale jest to po prostu tak nieprawdopodobne, że trudno na ten temat dyskutować. Na dwu dostępnych w sieci nagraniach widać, że to on dobiegł najdalej, a zatem nie tylko naruszył prawo wbiegaj±c na murawę, ale jeszcze był prowodyrem ZA którym inni biegli w kierunku trybuny przeciwnej drużyny inni. I nawet je¶li chciał uprawiać jogging, to powinien krzyczeć do swoich kolegów - jako miło¶nik sportu - by nie biegli za nim.

I może już nie poruszajmy tej kretyńskiej kwestii.

Data: 2015-05-09 05:00:19
Autor: KRZYZAK
Celnosc policjanta.
W dniu sobota, 9 maja 2015 12:12:44 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
I może już nie poruszajmy tej kretyńskiej kwestii.

Kretyńskiej, czy po prostu niewygodnej?
Fakty s± takie, że nie było rzeczywistego i bezpo¶redniego zamachu.
To nie "Raport Mniejszo¶ci".
Moim zdaniem nie było ci¶nienia do fizycznej konfrontacji z kibicami przeciwników.
Raczej stroszenie piórek i ujadanie zza płota.

Data: 2015-05-09 14:11:12
Autor: Robert Tomasik
Celnosc policjanta.
W dniu 09-05-15 o 14:00, KRZYZAK pisze:
W dniu sobota, 9 maja 2015 12:12:44 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
I może już nie poruszajmy tej kretyńskiej kwestii.

Kretyńskiej, czy po prostu niewygodnej?

Kretyńskiej - zdecydowanie. Zabronione jest wbieganie na murawę - w jakimkolwiek celu.

Fakty s± takie, że nie było rzeczywistego i bezpo¶redniego zamachu.

Nie było, tylko nie wiem,coto ma do rzeczy.

To nie "Raport Mniejszo¶ci".
Moim zdaniem nie było ci¶nienia do fizycznej konfrontacji z kibicami przeciwników.
Raczej stroszenie piórek i ujadanie zza płota.

A znasz jaki¶ kontratyp, że jak sie stroszy piórka, to można wbiegać na murawę?

Data: 2015-05-09 05:32:21
Autor: KRZYZAK
Celnosc policjanta.
W dniu sobota, 9 maja 2015 14:11:46 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Kretyńskiej - zdecydowanie. Zabronione jest wbieganie na murawę - w jakimkolwiek celu.

No i? Przechodzenie przez jezdnię na czerwonym też.

A znasz jaki¶ kontratyp, że jak sie stroszy piórka, to można wbiegać na murawę?

Jak kto¶ wbiega na murawę, to można do niego strzelać? Podaj stosowny przepis.

Data: 2015-05-09 16:32:05
Autor: re
Celnosc policjanta.

Użytkownik "KRZYZAK"

Kretyńskiej - zdecydowanie. Zabronione jest wbieganie na murawę - w
jakimkolwiek celu.

No i? Przechodzenie przez jezdnię na czerwonym też.
-- -
Jak kto¶ za Tob± przejdzie to będziesz prowodyrem :-)))

[...]

Musi być prowodyrem czyli wbiegać pierwszy bo inni to już nie :-)))

Jak na wojnie, trzeba strzelać do pierwszego :-)))

Data: 2015-05-10 01:29:28
Autor: Robert Tomasik
Celnosc policjanta.
W dniu 09-05-15 o 14:32, KRZYZAK pisze:
W dniu sobota, 9 maja 2015 14:11:46 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Kretyńskiej - zdecydowanie. Zabronione jest wbieganie na murawę - w
jakimkolwiek celu.

No i? Przechodzenie przez jezdniÄ™ na czerwonym teĹĽ.

A znasz jakiś kontratyp, że jak sie stroszy piórka, to można wbiegać na
murawÄ™?

Jak ktoś wbiega na murawę, to można do niego strzelać? Podaj stosowny przepis.

W tym konkretnym wypadku będzie to art. 23.1 w zw. z art. 11. 4 USTAWY z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. Dla porządku skopiowałem Ci niżej cały ten przepis wraz z kawałkami art. 11. Zwracam uwagę, ze sm przepis wyłącza z pola ostrzału głowę i szyję. Policjantów uczy się strzelać poniżej pasa.

Art. 23. 1. Pocisków niepenetracyjnych miotanych z broni palnej lub urządzeń do tego przeznaczonych można użyć lub wykorzystać je w przypadkach, o których mowa w art. 11 pkt 2–5, 7–11 i 13.
2. W przypadku zbiorowego zakłócenia porządku publicznego użycie pocisków niepenetracyjnych poprzedza się strzałem ostrzegawczym lub salwą ostrzegawczą w bezpiecznym kierunku, z wyjątkiem sytuacji, gdy miałoby to nastąpić w pomieszczeniach, obiektach aresztu śledczego, zakładu karnego, strzeżonego ośrodka lub aresztu w celu wydalenia.
3. Pocisków niepenetracyjnych używa się w celu obezwładnienia osób lub wykorzystuje się w celu obezwładnienia zwierzęcia przez zadanie bólu fizycznego, przy czym nie celuje się w głowę lub szyję.

Art. 11. Środków przymusu bezpośredniego można użyć lub wykorzystać je w przypadku konieczności podjęcia co najmniej jednego z następujących działań:
2) odparcia bezpośredniego, bezprawnego zamachu na życie, zdrowie lub wolność uprawnionego lub innej osoby;
3) przeciwdziałania czynnościom zmierzającym bezpośrednio do zamachu na życie, zdrowie lub wolność uprawnionego lub innej osoby;
4) przeciwdziałania naruszeniu porządku lub bezpieczeństwa publicznego;
5) przeciwdziałania bezpośredniemu zamachowi na ochraniane przez uprawnionego obszary, obiekty lub urządzenia;
7) przeciwdziałania zamachowi na nienaruszalność granicy państwowej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 12 października 1990 r. o ochronie granicy państwowej;
8) przeciwdziałania niszczeniu mienia;
9) zapewnienia bezpieczeństwa konwoju lub doprowadzenia;
10) ujęcia osoby, udaremnienia jej ucieczki lub pościgu za tą osobą;
11) zatrzymania osoby, udaremnienia jej ucieczki lub pościgu za tą osobą;
13) pokonania czynnego oporu;

Data: 2015-05-09 21:33:25
Autor: witek
Celnosc policjanta.
Robert Tomasik wrote:
Zwracam uwagę, ze sm przepis wyłącza z pola ostrzału głowę i szyję.

Cholera, te pociski nie chca sie stosowac do zapisĂłw w ustawie i latajÄ… jak chcÄ….

Data: 2015-05-10 11:49:51
Autor: Robert Tomasik
Celnosc policjanta.
W dniu 10-05-15 o 04:33, witek pisze:
Robert Tomasik wrote:
Zwracam uwagę, ze sm przepis wyłącza z pola ostrzału głowę i szyję.

Cholera, te pociski nie chca sie stosowac do zapisĂłw w ustawie i latajÄ…
jak chcÄ….

Fizyka, panie, fizyka!

Data: 2015-05-11 09:27:22
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Sat, 9 May 2015 05:00:19 -0700 (PDT)
KRZYZAK <krzyzakov@gmail.com> wrote:

Fakty s± takie, że nie było rzeczywistego i bezpo¶redniego zamachu.

W kierunku policji, z grupy w której się denat znajdował, pewnie też nie leciały żadne przedmioty?

szerszeń

Data: 2015-05-09 16:30:39
Autor: re
Celnosc policjanta.

Użytkownik "Robert Tomasik"

[...]

ROTFL

Data: 2015-05-11 09:28:35
Autor: szerszen
Celnosc policjanta.
On Sat, 9 May 2015 03:02:11 -0700 (PDT)
KRZYZAK <krzyzakov@gmail.com> wrote:

A sk±d wiesz co chciał? Na filmie nie widziałem, żeby kogokolwiek atakował.

Był w awangardzie grupy która to robiła. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2015-05-08 14:25:16
Autor: Andrzej Lawa
Celnosc policjanta.
W dniu 08.05.2015 13:13, Marek Wisniewski pisze:
Ja nie jestem zadnym kibolem. Nigdy w zyciu nie bylem na zadnym meczu.
Chodzi mi jedynie o wyjasnienie sprawy.

Bujda. Chodzi ci o zadymę - ty wyrok już wydałe¶.

Rzecznik policji sciemnia, dziennikarze to lykaja, nikt nie zadaje pytan.

Pomawiasz człowieka o kłamstwo.

Mnie to wkurza, ze sie z telewidzow robi jeleni i opowiada jakies historie o aorcie w okolicy ramienia.

WeĽ pod uwagę, że mało który dziennikarz ma wykształcenie medyczne.

Potocznie aorta == duże naczynie krwiono¶ne.
[ciach]

Strzelaja w glowe, w szyje, zeby zabic, lub przynajmniej niezle pokiereszowac.

I znowu pomówienia.

Przeciez, jesli trafi sie w nogi, to delikwent jest i tak
wylaczony z dalszej akcji, wiec po co zaraz zabijac ?

Robert do¶ć dokładnie ci wypunktował, gdzie prezentujesz brak pojęcia o strzelaniu z takiej broni takimi pociskami.

Może przeczytaj?

Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze,
to niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

Mhm. To ja ciebie podejrzewam o handel narkotykami i kradzieże. I udowodnij, że jeste¶ niewinny.

Data: 2015-05-08 16:15:16
Autor: J.F.
Celnosc policjanta.
Użytkownik "Marek Wisniewski"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ejze, to nie srut czy breneka.
Jedno trafienie w nogi nie eliminuje, w korpus tez zreszta nie, z jednym wyjatkiem jak widac,
w glowe tez niekoniecznie - choc oko moze wybic.

Jesli nieslusznie podejrzewam policje o dzialanie w zlej wierze, to niech mi ktos udowodni, ze sie myle.

No, dzialanie w zlej wierze to by bylo zaladowanie olowiu czy strzelanie do spokojnej grupy, tu jednak mieli "zaprowadzic porzadek".

Ale tych kiboli to by mozna zbadac, w co byli trafiani ...

J.

Celnosc policjanta.