Celowe utrudnianie życia przez T-mobile

Data: 2020-06-08 14:53:04
Autor: Zbynek Ltd.
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Elo

Czy pdf-y regulaminów muszą być z szarym tekstem na białym tle?
Próbuję przebrnąć przez zmiany regulaminów w T-mobile.
Czy w tych bankach pracują same półgłówki nierozumiejące, że czytanie tekstów o takim kontraście jest bardzo, ale to bardzo męczące? I prędzej ktoś zrezygnuje z czytania niż dobrnie w mękach do końca.

No nic, wyżaliłem się :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-06-08 15:02:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ede34a5$0$556$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A po ch* ?
wypowiedzenie im napisz, szaro na białym :-)

J.

Data: 2020-06-08 15:31:13
Autor: Zbynek Ltd.
J.F. napisał(a) :
[...]

Też na 18 stron? :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-06-08 15:19:19
Autor: ąćęłńóśźż
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Czasem pomaga 'select all', zmienia się i tło i czcionka.
Najlepsze dla mnie są maile *czarne na czarnym*, np. z forum samsungowego ;-)

-- -- -
I prędzej ktoś zrezygnuje z czytania niż dobrnie w mękach do końca.

Data: 2020-06-08 17:02:50
Autor: Robert Tomasik
W dniu 08.06.2020 o 14:53, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Skopiuj treść do jakiegoś edytora :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-06-08 18:13:49
Autor: z
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Można.

Ale znacznie lepsza by była chłosta na placu manewrowym geniusza który zdecydował o takim formatowaniu.

Nie muszę oczywiście przypominać o wypowiedzeniu umowy przy najbliższej okazji.

Data: 2020-06-08 19:42:59
Autor: Zbynek Ltd.
z napisał(a) :
[...]

Etam, od razu bić? Rozjaśniłbym ten tekst jeszcze o połowę i kazał szybko czytać. Za każdą przerwę geniusza gryzłby w d... rotwailer ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-06-09 18:49:21
Autor: Tomaszek
W dniu 2020-06-08 o 18:13, z pisze:
Można.

Ale znacznie lepsza by była chłosta na placu manewrowym geniusza który zdecydował o takim formatowaniu.

Ten geniusz jeszcze mógł za to premię dostać, że rozwiązań umów jest mniej niż dotychczas, bo nikomu nie chce się tego czytać. A nie każdy potrafi sobie ten problem obejść.

--
t0maszek

Data: 2020-06-09 18:55:14
Autor: z
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Do piachu z firmą co rozdaje takie premie. Niech pochłonie ją PANDEMIA ;-)

Data: 2020-06-08 21:09:09
Autor: Pete
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Hello, Zbynek Ltd..
On 08.06.2020 14:53 you wrote:

> Elo Czy pdf-y regulaminów muszą być z szarym tekstem na białym tle? > Próbuję przebrnąć przez zmiany regulaminów w T-mobile. Czy w tych > bankach pracują same półgłówki nierozumiejące, że czytanie tekstów o > takim kontraście jest bardzo, ale to bardzo męczące? I prędzej ktoś > zrezygnuje z czytania niż dobrnie w mękach do końca.

Wrzuć gdzieś przykład takiego pdfa, bo aż niewiarygodne jest to co piszesz.

--
Pete

Data: 2020-06-08 22:08:06
Autor: z
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Wiarygodne wiarygodne.

Nowocześni dizajnerzy często używają rastra tak max 30% i czcionki condensed aby było ciaśniutko ;-)

Ja to tłumaczę nieskalibrowanym monitorem albo o zgrozo ekranem laptopa z najbardziej dziadowską matryca TN.

Często dostaję takie "dzieła" do druku i muszę poprawiać aby to było na papierze widoczne

Tak wiem... Jestem naiwny ;-)

Data: 2020-06-09 00:48:05
Autor: Uncle Pete
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Wrzuć gdzieś przykład takiego pdfa, bo aż niewiarygodne jest to co
piszesz.

No właśnie, też dostałem od T-mobile te PDF-y i czcionka jest czarna, tylko bardzo drobna.

Data: 2020-06-09 00:46:37
Autor: Uncle Pete
On 2020-06-08 14:53, Zbynek Ltd. wrote:
Elo

[...]

A to ciekawe, 27 maja dostałem maila z T-mobile z dwoma plikami PDF - pełnym regulaminem i zmianami. I tekst jest czarny na białym, tylko bardzo małą czcionką. Jeżeli wyświetlić całość strony na ekranie, faktycznie czcionka wygląda nieco szarawo, ale to raczej ciemno-szary i przeszkadza w czytaniu nie kolor, tylko wielkość liter.

Celowe utrudnianie życia przez T-mobile