Celowe utrudnianie życia przez T-mobile

Data: 2020-06-08 21:09:09
Autor: Pete
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Hello, Zbynek Ltd..
On 08.06.2020 14:53 you wrote:

> Elo Czy pdf-y regulaminów muszą być z szarym tekstem na białym tle? > Próbuję przebrnąć przez zmiany regulaminów w T-mobile. Czy w tych > bankach pracują same półgłówki nierozumiejące, że czytanie tekstów o > takim kontraście jest bardzo, ale to bardzo męczące? I prędzej ktoś > zrezygnuje z czytania niż dobrnie w mękach do końca.

Wrzuć gdzieś przykład takiego pdfa, bo aż niewiarygodne jest to co piszesz.

--
Pete

Data: 2020-06-08 22:08:06
Autor: z
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Wiarygodne wiarygodne.

Nowocześni dizajnerzy często używają rastra tak max 30% i czcionki condensed aby było ciaśniutko ;-)

Ja to tłumaczę nieskalibrowanym monitorem albo o zgrozo ekranem laptopa z najbardziej dziadowską matryca TN.

Często dostaję takie "dzieła" do druku i muszę poprawiać aby to było na papierze widoczne

Tak wiem... Jestem naiwny ;-)

Data: 2020-06-09 00:48:05
Autor: Uncle Pete
Celowe utrudnianie życia przez T-mobile
Wrzuć gdzieś przykład takiego pdfa, bo aż niewiarygodne jest to co
piszesz.

No właśnie, też dostałem od T-mobile te PDF-y i czcionka jest czarna, tylko bardzo drobna.

Celowe utrudnianie życia przez T-mobile