Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta

Data: 2011-05-31 17:56:44
Autor: Tytus z domQ
Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta
Siemka

*** "BUNIEK"
Czy na przyszłość telefon a policje itp cos da czy to walka z wiatrakami i słabszy
 kierowca skutera/motocykla musi porostu z tym żyć lub nie żyć.

Jak dzieje sie cos takiego to po prostu spierdalaj i to w dowolny sposob na przyklad zjezdajac na pobocze i zwalniajac albo zmieniajac kierunk jazdy na mniej kolizyjny.
Jak juz debil sobie pojedzie mozesz kontynuowac podroz.
w calosci
zwlaszcza na 50ccm

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-31 17:59:58
Autor: Grzybol
Użytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

....a potem w ewentualnej zemście możesz se wybrać dowolną babkę i ją jebnąć. Będzie Ci lżej. Jak to się robi to popytaj tu i ówdzie:-)

--
Grzybol

Data: 2011-06-01 08:14:37
Autor: Ritchie
Grzybol <grzybchuj@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> jazdy na  mniej kolizyjny.
> Jak juz debil sobie pojedzie mozesz kontynuowac podroz.

...tyle postow sie przewinelo, a nikt nie zaproponowal dzialan odwetowych w postaci pozbawienia lusterka - oczywiscie w ramach spokojnej kontynuacji podrozy ;)

Ritchie
F650GS Dakar
XV1700 Warrior

Data: 2011-06-01 13:01:15
Autor: BUNIEK
[...]

Wiesz ze o tym myślałem, ale doszedłem do wniosku ze jakby co to ja zapłacę za lusterko, a jemu i tak nic nie zrobią, bo w sumie nic się nie stało, ale jak człowiek postępuje tak nagminnie to kiedyś ktoś to przypłaci gleba.

Buniek

Celowe zajechanie drogi - jakies konsekwencje dla kierowcy auta