Celowo wygiąć sztycę - da się?

Data: 2010-11-02 22:37:16
Autor: Wojtek Paszkowski
Celowo wygiąć sztycę - da się?

"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message news:8099ab5d-1f66-4828-b994-7f747e1d080526g2000yqv.googlegroups.com...

Czy można w sposób zamierzony i bez szkody dla wytrzymałości wygiąć
aluminiową sztycę ku tyłowi o ok 1-1,5cm? Potrzebuję większego
cofnięcia mocowania siodełka, a nie bardzo uśmiech mi się wywalanie
kasy na kolejną sztycę w rodzaju Titec Hell-Bent (starszy model
wygięty w "S" z cofnięciem 38mm).

autor poniższego rozwiązania:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/OPw-oScCw7kZhNVvT2ESOg?feat=directlink

raczej go nie opatentował, więc zapewne możesz je spokojnie powielić. Przy odrobinie wysiłku i spacerze po okolicy powinno wyjść bezkosztowo.
Tylko nie wiem, jak ze standardową średnicą tych rur, ale pewnie tuleja redukcyjna z puszki po chmielotoniku (no, w ostateczności po konserwie rybnej) powinna dać radę.

pozdr

Data: 2010-11-02 22:59:49
Autor: Michał Pysz
Celowo wygiąć sztycę - da się?

[...]

Tylko będzie ważyć tyle co zwykła sztyca i rama razem wzięta.
Gość chciał WCSa wyginać więc może się mu to nie spodobać ;-)

mp.

Data: 2010-11-02 23:16:18
Autor: kml
Celowo wygiąć sztycę - da się?

Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał w wiadomości news:iaq0ah$5t7$1news.onet.pl...
[...]

OMFG! o_0 Szkoda, że o kraniku zapomniał...

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Celowo wygiąć sztycę - da się?