Celtics: Moore już, Marbury za chwilę

Data: 2009-02-25 02:10:38
Autor: Tomasz Radko
Celtics: Moore już, Marbury za chwilę
Innymi słowy: pa pa marzenia o dublecie.
Ludzie, skąd wzięła się popularność Moore'a? http://dberri.wordpress.com/2007/07/15/the-playing-time-illusion/

Marbury ma się ponoć zgodzić na mniej więcej $2M opustu, częściowo mu się to zwróci. Knicks zarobili koło $4M. Aż się dziwię, że np. Suns nie skusili się na wymianę Shaq/Marbury, by Marbury'ego wykupić na podobnych zasadach i zaoszczędzić kilka baniek.

pzdr

TRad

Data: 2009-02-24 22:39:13
Autor: L'e-szczur
On 25 Lut, 02:10, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Innymi słowy: pa pa marzenia o dublecie.

Moore czesciowo rozwiazuje problem pod koszem. Co prawda lepszy bylby
Joe Smith, ale Mikki i tak nie bedzie gorszym rozwiazaniem niz Davis.
A Marb - jezeli bedzie spelnial role podobna do Kaszla to za wiele nie
zepsuje - chociaz mialem nadzieje, ze Knicks przytrzymaja go na lawce
do konca sezonu. Dla zasady.

Marbury ma się ponoć zgodzić na mniej więcej $2M opustu, częściowo mu
się to zwróci. Knicks zarobili koło $4M.

Czy jezeli codziennie _nie_ wydasz 200k PLN na nowego Mercedesa to
gotow jestes przyznac, ze _zarobiles_ 200k PLN? Jezeli tak to Twoj PIT
moze sie okazac ratunkiem dla polskiej dziury budzetowej!

Aż się dziwię, że np. Suns nie skusili się na wymianę Shaq/Marbury, by Marbury'ego wykupić na podobnych
zasadach i zaoszczędzić kilka baniek.

Zaklad, ze Knicks - jezeli juz - to chcieli Amare? Poza tym
przyszloroczne 40M$ ktore Shaq by kosztowal Knicks raczej nie pasuje
do koncepcji Walsha odnosnie ciecia wydatkow. Bo wiesz - Isiah juz tam
nie pracuje...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 00:46:15
Autor: sooobi
On 25 Lut, 07:39, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

A Marb - jezeli bedzie spelnial role podobna do Kaszla to za wiele nie
zepsuje - chociaz mialem nadzieje, ze Knicks przytrzymaja go na lawce

Oj tez zaluje ze go puscili, powinni go trzymac zeby skisl, ale widac
nawet dla Knicks pare mln jest wazne.

pzdr

Data: 2009-02-25 09:51:17
Autor: Slawek Mroz
[...]

Odkad jest tam Walsh - nie obowiazuje juz sformulowanie "nawet dla Knicks" :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 01:01:51
Autor: L'e-szczur
On 25 Lut, 09:51, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> Oj tez zaluje ze go puscili, powinni go trzymac zeby skisl, ale widac
> nawet dla Knicks pare mln jest wazne.

Odkad jest tam Walsh - nie obowiazuje juz sformulowanie "nawet dla
Knicks" :-)

Yup. Tym bardziej szalenstwem byloby zamienianie 30M$ za Marba na 70M$
za Shaqa :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 10:06:17
Autor: Slawek Mroz
Celtics: Moore już, Marbury za chwi lę
Yup. Tym bardziej szalenstwem byloby zamienianie 30M$ za Marba na 70M$
za Shaqa :-)

Tutaj dodatkowo nie bardzo widze D'Antoniego lobbujacego za sciagnieciem Shaqa :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 01:12:50
Autor: L'e-szczur
On 25 Lut, 10:06, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
> Yup. Tym bardziej szalenstwem byloby zamienianie 30M$ za Marba na 70M$
> za Shaqa :-)

Tutaj dodatkowo nie bardzo widze D'Antoniego lobbujacego za sciagnieciem
Shaqa :-)

Uwazasz, ze w jednym lineupie z Currym nie stanowiliby wzorcowego
frontcourtu w systemie SSOL? Jak mozesz! ;-D
Shaq bylby zaparkowany przez caly mecz pod jednym koszem Curry - pod
drugim. Zbiorka Grubego - dluuuuugie podanie i wsad Eddiego. Akcja
trwa 2 sekundy, FG=95% (czy ile tam Kurnik ma w ataku na pusty kosz).
Wyniki po 150 punktow w meczu! Kerr to frajer, ze nie poszedl na taki
deal!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 10:18:40
Autor: Slawek Mroz
[...]

Juz abstrapenisujac od wzgledow sportowych.
Wszak przyjscie Shaqa do Phoenix de facto urwalo Michalowi grunt pod nogami ...

Kerr to frajer, ze nie poszedl na taki
deal!

Przeca zakladamy, ze Walsh nawet nie proponowal.
Poza tym, gdyby teraz Kerr oddal Shaqa, poddalby ostatni bastion swojej misji jako GMa.
No i moze faktycznie liczyl na jakis sensowny wynik, zanim Amare nie zostal trafiony.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 01:55:56
Autor: L'e-szczur
On 25 Lut, 10:18, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Juz abstrapenisujac od wzgledow sportowych.
Wszak przyjscie Shaqa do Phoenix de facto urwalo Michalowi grunt pod

Sadzisz, ze w NYK skonczyloby sie tym samym? No to bomba! Moze w koncu
poszedlby trenowac Raptors albo tych cholernych Bulls! Jestem za !

> Kerr to frajer, ze nie poszedl na taki
> deal!

Przeca zakladamy, ze Walsh nawet nie proponowal.

O Kerr to niby od czego ma telefon?

Poza tym, gdyby teraz Kerr oddal Shaqa, poddalby ostatni bastion swojej
misji jako GMa.

Well - zwolnienie Portera i przekazanie druzyny w rece spadkobiercy
D'Antoniego jest wystarczajaco dobitnym przyznaniem sie do bledu.
Spuszczenie Shaqa nie byloby wiekszym skandalem (BTW Suns przeciez
byli o wlos od wymiany z Cavs).

No i moze faktycznie liczyl na jakis sensowny wynik, zanim Amare nie
zostal trafiony.

Pewnie, ze liczyl. Tylko mialo to niewiele wspolnego z osoba Shaqa :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-02-25 11:07:48
Autor: Slawek Mroz
Celtics: Moore juz., Marbury za c hwile;
[...]

Pewnie by sie nie skonczylo.
Ale wyjatkowego komfortu tez by pewnie nie poczul.

Przeca zakladamy, ze Walsh nawet nie proponowal.

O Kerr to niby od czego ma telefon?

Jezeli jakis nowy, wszystkomajacy model - to na pewno na podryw.

[...]

Tam mieliby przynajmnmiej sladowa rekompensate sportowa. Pewnie, ze Ben to nie osmy cud swiata, ale skoro mieli oddac podstawowego centra, to przynajmniej mieliby kolejnego kolka na srodek. Ba, najbardziej doswiadczonego z nich!

No i moze faktycznie liczyl na jakis sensowny wynik, zanim Amare nie
zostal trafiony.

Pewnie, ze liczyl. Tylko mialo to niewiele wspolnego z osoba Shaqa :-)

Noo, troche mialo.
Co by o Shaqu nie mowic, byl dosc waznym "budulcem" aspiracji Suns na wynik w tym sezonie.

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-02-25 12:30:11
Autor: Tomasz Radko
sooobi@gmail.com pisze:
[...]

$4M to kupa szmalu dla każdego, poza może Leszczurem. I co by Knicks dała demonstracja?

pzdr

TRad

Data: 2009-02-25 04:06:00
Autor: sooobi
On 25 Lut, 12:30, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
soo...@gmail.com pisze:

> Oj tez zaluje ze go puscili, powinni go trzymac zeby skisl, ale widac
> nawet dla Knicks pare mln jest wazne.

$4M to kupa szmalu dla każdego, poza może Leszczurem.

Pewnie L'e kupil Arenasa za 6,5 :)

pzdr

Data: 2009-02-25 15:37:49
Autor: Tomasz Radko
sooobi@gmail.com pisze:

[...]

Jak go stać... Wizards dali więcej.

pzdr

TRad

Data: 2009-02-25 04:34:03
Autor: L'e-szczur
soo...@gmail.com pisze:

> Oj tez zaluje ze go puscili, powinni go trzymac zeby skisl, ale widac
> nawet dla Knicks pare mln jest wazne.

$4M to kupa szmalu dla każdego, poza może Leszczurem. I co by Knicks
dała demonstracja?

No wiesz Tomku - skoro Ty nie odrozniasz "oszczednosci" od "zarobku"
to w efekcie dla Ciebie i mniejsze kwoty moga sie okazac
niewyobrazalnie wysokie.
Ale rzeczywiscie dla mnie cudze 4M$ sa mniej warte niz moje 4K$.
No i w tej calej jezdzie z Marbem od dawna pieniadze byly na ostatnim
planie, wiec nie wierze, ze teraz nagle az tak zyskaly na znaczeniu.

Pozdro

L'e-szczur

Celtics: Moore już, Marbury za chwilę