Celuloidowe 8mm

Data: 2009-09-21 15:11:05
Autor: dagon0@vp.pl
Celuloidowe 8mm
On 21 Wrz, 14:42, "Feromon" <ferro...@op.pl> wrote:
Witam!
Chciałbym przenieść stare filmy z celuloidu 8mm na DVD.
Ale jako laik - szukałem "video 8" -  a to jakby nie to samo.

Jak nazwać ten film, aby wyszukiwarka wypluła laboratoria
potrafiące dokonać tego wyczynu.

Sfilmowałbym sobie wprost z ekranu, ale projektor
nie działa już od dobrych 30 lat, a filmy mają prawie 45...
Zależy mi na zatrzymaniu dzieciństwa na dłużej...

Dzięki za podpowiedzi i ew wskazanie właściwszej grupy
Feromon

Poszukaj firmy Mediapixel z Krakowa. Uprzedzam - słono to kosztuje !
Pozdro Marcin

Data: 2009-09-22 09:07:12
Autor: DzEk .
Celuloidowe 8mm
Poszukaj firmy Mediapixel z Krakowa. Uprzedzam - słono to kosztuje !
Pozdro Marcin

tu masz wybór, robią dwa rodzaje transferu,  jakość jak w Mediapixel
i wszystkich amatorów lub jako jedyni w PL metodą skanowania.
http://www.studiokopiowania.pl/kztf.html

Celuloidowe 8mm