Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!

Data: 2011-03-13 07:46:17
Autor: Pinocchio
Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:16bb94fd-2e61-484a-9a9d-4f6813aec40av16g2000vbq.googlegroups.com...
Codziennie cena cukru wzrasta średnio od 50 gr do 1 zł! Obecnie nie
uświadczysz go poniżej 4,50 zł! Spekulanci wykupują w hurtowych
ilościach.  :-/
Bez cukru nie upiekę sernika, keksa i baby drożdżowej...;-((

Antenka

P.s. Chyba zrobię zapasy soli..

Wykup wszystko co się da! Gromadź zapasy w bunkrze przeciwatomowym. Do kogo masz pretensje? Tusk nie wykupuje ani nie ustala ceny tego cukru. Po jaką cholerę wam tony cukru, będziecie go żreć czy co?

Valerio

Data: 2011-03-13 06:59:25
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 13 Mar 2011 07:46:17 +0100, Pinocchio wrote:

[...]

Nie wiem, czy wiesz, ale kopiujesz teksty z PRL-u, tuż przed wprowadzeniem kartek na cukier.
Ech, to były czasy ... :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-13 08:01:54
Autor: Antenka
On 13 Mar, 07:59, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
> [...]
> U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo ci

> Codziennie cena cukru wzrasta rednio od 50 gr do 1 z ! Obecnie nie
> u wiadczysz go poni ej 4,50 z ! Spekulanci wykupuj w hurtowych
> ilo ciach.  :-/
> Bez cukru nie upiek sernika, keksa i baby dro d owej...;-((

> Antenka

> P.s. Chyba zrobi zapasy soli..

> Wykup wszystko co si da! Gromad zapasy w bunkrze przeciwatomowym. Do
> kogo masz pretensje? Tusk nie wykupuje ani nie ustala ceny tego cukru.
> Po jak choler wam tony cukru, b dziecie go re czy co?

Nie wiem, czy wiesz, ale kopiujesz teksty z PRL-u, tu przed
wprowadzeniem kartek na cukier.
Ech, to by y czasy ... :)

A ty to się chyba żywcem z PyeRelu zerwałeś! Tak? To były czasy? Nie
pamiętam.

Antenka

Data: 2011-03-13 19:39:14
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 13 Mar 2011 08:01:54 -0700, Antenka wrote:

> [...]

wprowadzeniem kartek na cukier.
Ech, to by y czasy ... :)

A ty to się chyba żywcem z PyeRelu zerwałeś! Tak? To były czasy? Nie

Jedz więcej ryb.

Data: 2011-03-14 08:40:03
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Kłopoty z pamięcią też? Czyli jakby zbieżne z tym kryzysem własnej tożsamości.

Data: 2011-03-14 11:42:10
Autor: Antenka
On 14 Mar, 08:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

>>> Antenka

>>> P.s. Chyba zrobi zapasy soli..

>>> Valerio

> A ty to si chyba ywcem z PyeRelu zerwa e ! Tak? To by y czasy? Nie
> pami tam.

> Antenka

K opoty z pami ci te ?

Czyli jakby zbie ne z tym kryzysem w asnej to samo ci.<

Mały nie ośmieszaj się. Z ciebie taki psycholog jak....no wiesz

Antenka

P.s. Nie wysilaj się, bo strzelasz jak ślepy kulą. Łatwo cię rozgryźć
hłe hłe hłe.

Data: 2011-03-15 06:20:55
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 14 Mar 2011 11:42:10 -0700, Antenka wrote:

> [...]

Antenka

P.s. Nie wysilaj się, bo strzelasz jak ślepy kulą.

A jak ten ślepy strzelał tą kulą?:)
Sama takie powiedzonka wymyślasz?

Data: 2011-03-13 14:21:53
Autor: Polok_Prawdziwy
Wiesiaczek wrote:

Nie wiem, czy wiesz, ale kopiujesz teksty z PRL-u, tuż przed
wprowadzeniem kartek na cukier.
Ech, to były czasy ... :)

Ajuści...!

Apamintom, jakzem 10 kilo landrynek zakupił, im ztego łokowitki napendził...

JEZUSICKUśWINTYI MATKOJEGONIGDYNIEDźGNIENTO...!!!

- coluśki tydzień perfurmeriom misiem łodbijało...

Data: 2011-03-13 09:50:44
Autor: cytryna
[...]

Będziemy "nasładzać" przestępcom u władzy. Samowystarczalni będą jedynie cukrzycy. Są limity produkcji cukru ustalone przez UE; zabrakło buraków, większość bawi "na urzędzie" w kancelariach Bredzisława lub McDonalda.

Data: 2011-03-14 11:37:21
Autor: Antenka
On 13 Mar, 07:46, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:

Po jak choler wam tony cukru, b dziecie go re czy co? <

Nie wiesz do czego? To doskonały body scrub!

Antenka

Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!