Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!

Data: 2011-03-13 01:02:21
Autor: zbig
Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!
On 12 Mar, 23:16, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Codziennie cena cukru wzrasta średnio od 50 gr do 1 zł! Obecnie nie
uświadczysz go poniżej 4,50 zł! Spekulanci wykupują w hurtowych
ilościach.  :-/
Bez cukru nie upiekę sernika, keksa i baby drożdżowej...;-((

Antenka

P.s. Chyba zrobię zapasy soli..

A ja mam w dupie ceny cukru w Poznaniu i w ogóle mam w dupie ceny
cukru.

Cena 1 kg cukru w Poznaniu niebawem osiągnie 10 zł!