Cena 1 m2 garażu ?.

Data: 2011-04-11 10:49:56
Autor: WW
Cena 1 m2 garażu ?.
Witam

Czy ktoś może wie, ile średnio konszuje 1 m2 budowanego garażu w dużym mieście.
W tym wypadku konkretnie chodzi o Łódź.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-04-11 13:00:22
Autor: alex
Cena 1 m2 garażu ?.
W dniu 2011-04-11 10:49, WW pisze:
Witam

Czy ktoś może wie, ile średnio konszuje 1 m2 budowanego garażu w dużym
mieście.
W tym wypadku konkretnie chodzi o Łódź.

w Krakowie 2tys w górę w zależności od lokalizacji

http://allegro.pl/polska-lodzkie-20840?order=t

Data: 2011-04-11 14:20:26
Autor: =Marcos=
Cena 1 m2 garażu ?.

[...]

Ja zrozumiałem, że on pyta o koszty budowy, nie zakupu. Ale kto wie ;)

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-04-11 16:04:43
Autor: WW
Cena 1 m2 garażu ?.
W dniu 2011-04-11 14:20, =Marcos= pisze:

[...]

Oczywiście, że budowy.
Przepraszam, jeśli to nie było zrozumiałe .

Pozdrawiam
WW

Cena 1 m2 garażu ?.