Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.

Data: 2015-10-30 16:56:27
Autor: Sebastian Bia艂y
Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
Cze艣膰.

Zamierzam droga kupna zanaby膰 64GB pendrive albo kart臋 sd (jeszcze nie wiem). Ale rzecz w tym aby kupi膰 tanio i nie zostac oszukanym.

W sklepie mamy 艂adn膮 sytuacj臋 偶e 1GB == 1z艂, praktycznie wsz臋dzie.

A na allegro mamy 1GB == 0.5z艂.

Pytanie: Czy kupuj膮c 64GB [pen|sd] za 32z艂 dostan臋:
a) naprawd臋 64GB
b) dzia艂aj膮ce

Pytam, bo fa艂szywych kart/pen贸w jest od groma.

Nastepny pr贸g cenowy jest od 50z艂 co pokrywa si臋 pi x drzwi z cen膮 z fizycznych sklep贸w. Pytanie wi臋c dotyczy pami臋ci po 0.5z艂/GB. Czy realne jest dostanie czego艣 dzia艂aj膮cego. Pr膮dko艣c jest bez znaczenia.

Data: 2015-10-30 17:39:06
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-10-30 o 16:56, Sebastian Bia艂y pisze:
Pytanie: Czy kupuj膮c 64GB [pen|sd] za 32z艂 dostan臋:
a) naprawd臋 64GB
b) dzia艂aj膮ce

Pytam, bo fa艂szywych kart/pen贸w jest od groma.

Ja mam bardzo szybkiego kingstona 64GB. Kosztowa艂 kilka st贸wek. Powiem Ci, 偶e nie na Twoim miejscu nie mia艂bym opor贸w "przep艂aci膰" i da膰 64 z艂 za taki pendrive. Przecie偶 0.5l wi臋cej kosztuje ni偶 r贸偶nica w cenie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-30 17:45:36
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2015-10-30 17:39, Piotr Rezmer wrote:
Ja mam bardzo szybkiego kingstona 64GB. Kosztowa艂 kilka st贸wek.

Bez sensu: b臋dzie s艂u偶y艂 do zrzucania danych przy predkosci nie wi臋kszej ni偶 100k/sek wsadzony w pewne urz膮dzenie, czasami b臋dzie s艂u偶yl jako chwilowy magazyn wi臋kszych plik贸w (np zdj臋c z wakacji). Wszystkie te zastosowania powoduj膮 偶e pr膮dko艣c jest bez znaczenia.

Ci, 偶e nie na Twoim miejscu nie mia艂bym opor贸w "przep艂aci膰" i da膰 64 z艂

Chodzi o to aby oszuka膰 system ;)

Data: 2015-10-30 18:50:42
Autor: PiteR
Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
Sebastian Bia硑 pisze tak:

Zamierzam droga kupna zanaby 64GB pendrive albo kart sd (jeszcze
nie wiem). Ale rzecz w tym aby kupi tanio i nie zostac oszukanym.

W sklepie mamy 砤dn sytuacj 縠 1GB == 1z, praktycznie wsz阣zie.

Gdzie? To chyba w Polsce A, 64GB = 64z. Kup mi dwa.

a najta駍zy 64GB jaki widzia砮m kosztowa 88z

A na allegro mamy 1GB == 0.5z.

Pytanie: Czy kupuj眂 64GB [pen|sd] za 32z dostan:

W tej chwili jest 32GB za 29z w Realu.

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-10-30 19:13:17
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2015-10-30 18:50, PiteR wrote:
Gdzie? To chyba w Polsce A, 64GB = 64z. Kup mi dwa.

Mia砮m gdzie w r阫u kart SD 64GB ale klasy 4 za 65z. W jakim hipermarkecie, by mo縠 Auchan.

Pytanie: Czy kupuj眂 64GB [pen|sd] za 32z dostan:

W tej chwili jest 32GB za 29z w Realu.

Oj wiem, pytam czy ceny 0.5z za 1GB s nierealne i na 100% dostane kart陓pena oszukanego.

Data: 2015-10-31 04:01:52
Autor: PiteR

On 2015-10-30 18:50, PiteR wrote:
Gdzie? To chyba w Polsce A, 64GB = 64z. Kup mi dwa.

Mia砮m gdzie w r阫u kart SD 64GB ale klasy 4 za 65z. W jakim hipermarkecie, by mo縠 Auchan.

hmm. Stale monitoruj Auchan. Nie m體i 縠 niemo縧iwe ale superokazja.

G酬bokie promo si zdarzaj. Dzi w Koszalinie widzia砮m jak Niemcy wykupuj ptasie mleczko Wedla. Widok bezcenny Za wszystko inne zap砤cisz kart MASTERCARD.
Pytanie: Czy kupuj眂 64GB [pen|sd] za 32z dostan:

W tej chwili jest 32GB za 29z w Realu.

Oj wiem, pytam czy ceny 0.5z za 1GB s nierealne i na 100% dostane kart陓pena oszukanego.

Mo縩a kupi buty po 10z. Czy to nadal s buty czy na 100% oszukane?

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2015-10-31 15:19:32
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2015-10-31 04:01, PiteR wrote:
Oj wiem, pytam czy ceny 0.5z za 1GB s nierealne i na 100% dostane
kart陓pena oszukanego.
Mo縩a kupi buty po 10z. Czy to nadal s buty czy na 100% oszukane?

Ca砮 szcz阺cie analogia nietrafiona. Oszukany pen|sd nie ma cz阺ci flasha i zmanipulowany sterownik. Buty raczej b阣a miec podeszw. W moim zastosowaniu wystarcz buty za 10z.

Data: 2015-10-31 18:32:33
Autor: PiteR
Sebastian Bia硑 pisze tak:

Ca砮 szcz阺cie analogia nietrafiona. Oszukany pen|sd nie ma cz阺ci flasha i zmanipulowany sterownik.

dlaczego ca砮 szcz甓cie :)

Oszukany nie musi by wcale ta駍zy.

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-11-01 01:00:00
Autor: szemrany
Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
On Sat, 31 Oct 2015 18:32:33 +0100, PiteR wrote:

Oszukany nie musi by膰 wcale ta艅szy.

Ale on pyta czy ta艅szy musi by膰 oszukany? :-)

--
howgh
szemrany

Data: 2015-11-01 08:48:49
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2015-10-31 18:32, PiteR wrote:
Ca砮 szcz阺cie analogia nietrafiona. Oszukany pen|sd nie ma cz阺ci
flasha i zmanipulowany sterownik.
dlaczego ca砮 szcz甓cie :)

Poniewa nie ma jeszcze oszukanych pami阠i flash kt髍e psuj si po jakims czasie jak chi駍kie buty. S od razu popsute.

Mam w domu kart micro sd 32GB za 12z ;) Zeszlifowana pojemno舵 i napluta nowa farba. To jest szczyt bezczelno禼i, ale przypuszczam 縠 oszustwa za 30z s bardziej dyskretne.

Oszukany nie musi by wcale ta駍zy.

To wiem. Pytam ile kosztuje obecnie 1GB Flash i na ile realne jest 縠 0.5z.

Data: 2015-11-10 01:13:41
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2015-10-31 04:01, PiteR wrote:
Mo縩a kupi buty po 10z. Czy to nadal s buty czy na 100% oszukane?

Ca砮 szcz阺cie analogia nietrafiona.
Oszukany pen|sd nie ma cz阺ci flasha i zmanipulowany sterownik.
Buty raczej b阣a miec podeszw.

  Kartonowe (podeszwy)?
  Bo to akurat "klasyczny" przyk砤d towaru o kt髍y by砤 awantura
w czasach sprzed obowi眤ku wprowadzenia polskiej instrukcji obs硊gi :P
  dne buty "do trumny", wyra糿ie opisane na pude砶u. Po w硂sku.

W moim zastosowaniu wystarcz buty za 10z.

  No s takie zastosowania.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-11-10 20:42:41
Autor: animka

On 2015-10-31 04:01, PiteR wrote:
Mo偶na kupi膰 buty po 10z艂. Czy to nadal s膮 buty czy na 100% oszukane?

Ca艂e szcz臋scie analogia nietrafiona.
Oszukany pen|sd nie ma cz臋sci flasha i zmanipulowany sterownik.
Buty raczej b臋da miec podeszw臋.

   Kartonowe (podeszwy)?
   Bo to akurat "klasyczny" przyk艂ad towaru o kt贸ry by艂a awantura
w czasach sprzed obowi膮zku wprowadzenia polskiej instrukcji obs艂ugi :P
   艁adne buty "do trumny", wyra藕nie opisane na pude艂ku. Po w艂osku.

LOL

W moim zastosowaniu wystarcz膮 buty za 10z艂.

A po co? Teraz moda na spopielanie zw艂ok.

--
animka

Data: 2015-11-02 08:35:41
Autor: Rados艂aw Sok贸艂
W dniu 30.10.2015 o 16:56, Sebastian Bia艂y pisze:
Zamierzam droga kupna zanaby膰 64GB pendrive albo kart臋 sd (jeszcze nie wiem). Ale rzecz w tym aby kupi膰 tanio i nie zostac oszukanym.

Nie polecam a偶 tak oszcz臋dza膰 na pami臋ci Flash. Te najta艅sze
prawie zawsze nagle przestaj膮 dzia艂a膰 (wraz z utrat膮 wszyst-
kich danych) po jakim艣 czasie (kilka miesi臋cy, dwa-trzy lata,
r贸偶nie), a w zasadzie zawsze s膮 koszmarnie powolne, szczeg贸l-
nie przy zapisie.

Gdyby r贸偶nica by艂a mi臋dzy 100 a 300 z艂, to bym jeszcze jako艣
rozumia艂, ale mi臋dzy 32 a 64?

| Rados艂aw Sok贸艂  |  http://www.grush.one.pl/              |

Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.