Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.

Data: 2015-10-30 17:39:06
Autor: Piotr Rezmer
Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.
W dniu 2015-10-30 o 16:56, Sebastian Bia艂y pisze:
Pytanie: Czy kupuj膮c 64GB [pen|sd] za 32z艂 dostan臋:
a) naprawd臋 64GB
b) dzia艂aj膮ce

Pytam, bo fa艂szywych kart/pen贸w jest od groma.

Ja mam bardzo szybkiego kingstona 64GB. Kosztowa艂 kilka st贸wek. Powiem Ci, 偶e nie na Twoim miejscu nie mia艂bym opor贸w "przep艂aci膰" i da膰 64 z艂 za taki pendrive. Przecie偶 0.5l wi臋cej kosztuje ni偶 r贸偶nica w cenie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-30 17:45:36
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2015-10-30 17:39, Piotr Rezmer wrote:
Ja mam bardzo szybkiego kingstona 64GB. Kosztowa艂 kilka st贸wek.

Bez sensu: b臋dzie s艂u偶y艂 do zrzucania danych przy predkosci nie wi臋kszej ni偶 100k/sek wsadzony w pewne urz膮dzenie, czasami b臋dzie s艂u偶yl jako chwilowy magazyn wi臋kszych plik贸w (np zdj臋c z wakacji). Wszystkie te zastosowania powoduj膮 偶e pr膮dko艣c jest bez znaczenia.

Ci, 偶e nie na Twoim miejscu nie mia艂bym opor贸w "przep艂aci膰" i da膰 64 z艂

Chodzi o to aby oszuka膰 system ;)

Cena 1GB Flash aby nie zostac oszukanym.