Cena części (zamienników) - Skoda Fabia

Data: 2009-04-01 11:31:23
Autor: omega_fan
Cena części (zamienników) - Skoda Fabia

"Marcin Nowak" <a.m.nowak1@gazeta.pl> wrote in message news:gqvc4i$ahc$1inews.gazeta.pl...
Witam serdecznie.
Przymierzam się do zmiany samochodu.
Czy może ktoś podać jak kształtują się ceny części (także zamienników) do Skody Fabii.
Obecnie mam Forda Fiestę z 2003 i powiem szczerze, że ceny części są kosmiczne (podobno zamienników brak).
Nie chciałbym kupić drugi raz samochodu do którego średnio każda część jest co najmniej 2 jak nie 3 razy droższa niż do innych samochodów (np. VW Polo którym jeździ brat).

Przeciez Fabia to takie troche inaczej wygladajace Polo....

Data: 2009-04-01 12:35:41
Autor: Marcin Nowak

Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:gqvc9c$b7u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu źle się wyraziłem. Mam na myśli, że brat do Polo płaci 3 razy mniej niż ja za części do Fiesty.

Data: 2009-04-01 14:43:57
Autor: Scyzoryk
Cena części (zamienników) - Skoda Fabia

Tu źle się wyraziłem. Mam na myśli, że brat do Polo płaci 3 razy mniej niż
ja za części do Fiesty.

no to bedziesz placil tyle co on. Fabia i Polo sa prawie identyczne konstrukcyjnie.

Ceny do skody sa bardzo przystepne. Poza daewoo trudno o tansze.

--
Pozdr
Scyzoryk

Cena części (zamienników) - Skoda Fabia