Cena części (zamienników) - Skoda Fabia

Data: 2009-04-01 15:28:50
Autor: J.F.
Cena części (zamienników) - Skoda Fabia
Użytkownik "Marcin Nowak" <a.m.nowak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvc4i$ahc$1inews.gazeta.pl...
Obecnie mam Forda Fiestę z 2003 i powiem szczerze, że ceny części są kosmiczne (podobno zamienników brak).

Ja tam nie wiem, ale cos mi sie wydaje ze slabo szukales.

Nie chciałbym kupić drugi raz samochodu do którego średnio każda część jest co najmniej 2 jak nie 3 razy droższa niż do innych samochodów (np. VW Polo którym jeździ brat).

Im nowsze auto tym mniej zamiennikow :-)

J.

Cena części (zamienników) - Skoda Fabia