Cena gazu ziemnego.

Data: 2013-11-08 00:23:47
Autor: Michał
Cena gazu ziemnego.
  Za metr sześcienny gazu na giełdzie w Nowym Jorku płaci się obecnie 40 gr. .

  http://pl.investing.com/commodities/natural-gas-advanced-chart

  Ja płacę za m3 2zł. .

Data: 2013-11-07 16:00:38
Autor: stchebel
Cena gazu ziemnego.
W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:23:47 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
Za metr sześcienny gazu na giełdzie w Nowym Jorku płaci się obecnie 40 gr. .

  http://pl.investing.com/commodities/natural-gas-advanced-chart

  Ja płacę za m3 2zł. .

+przesyłowe. Gazociąg do mojej szopy zrobiłem za swoje, za odbiór techniczny też ja zabuliłem (odbiór techniczny w wykonaniu firmy, która wykonywała zlecenie). Po odbiorze, właścicielem gazociąga jest owa firma. Każdy kto teraz dalej podpina się do tej nitki musi za to zabulić. Komu? Ni chuja nie mnie...

Data: 2013-11-08 01:39:46
Autor: Towarzysz Gnój
Cena gazu ziemnego.

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:a6444818-99e4-4f16-9d02-0226cd5c7eb5googlegroups.com...
[...]

Nu... ni chuja.
A wybyście towarzyszu chcieli jeszcze zarabiać na radzieckim gazie?
gru.pl

Data: 2013-11-08 10:31:07
Autor: Trybun
Cena gazu ziemnego.
W dniu 2013-11-08 01:00, stchebel@gmail.com pisze:
[...]

Przykład analogiczny  do sytuacji w Państwie - naród budował kraj, a bardzo nieliczni go przejęli i teraz każą sobie za życie w nim płacić. Znaleźli sie właściciele fabryk, lasów i jezior...

Data: 2013-11-08 22:15:43
Autor: Towarzysz Gnój
Cena gazu ziemnego.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l5ibv6$3ip$7node1.news.atman.pl...

| Przykład analogiczny  do sytuacji w Państwie - naród budował kraj

Nu... budował  (a miał inne wyjście? Buu-ha-ha!)

, a
| bardzo nieliczni go przejęli

No cóż towarzyszu Trybun... Związek Radziecki się rozpadł, ktoś musiał przejąć schedę. Wolelibyście, żeby się uwłaszczały te strajkujące tramwajarki?

 i teraz każą sobie za życie w nim płacić.
| Znaleźli sie właściciele fabryk, lasów i jezior...

A krytykę towarzyszu Trybun, to powinniście zacząć od własnego podwórka. Mieliście zomowską pałę, ale obywatelki Krzywonos żeście się przestraszyli. To nie mogliście se znaleźć chociaż jakiegoś Popiełudszki? Mielibyście dzisiaj lasek z jeziorkiem (a może i nawet jakąś fabryczkę).
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-08 00:28:33
Autor: Michał
Cd:Cena gazu ziemnego - do przeliczenia.
Data: 2013-11-08 01:42:44
Autor: Towarzysz GnĂłj
Cena gazu ziemnego.

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości
|  Za metr sześcienny gazu na giełdzie w Nowym Jorku płaci się obecnie 40
| gr. .

Czy ktoś wam zabrania obywatelu pociągnąć sobie rurę z Ameryki?
Buu-ha-ha!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-08 02:21:19
Autor: Michał
Cena gazu ziemnego.
W dniu 2013-11-08 01:42, Towarzysz GnĂłj pisze:

> [...]
| gr. .

Czy ktoś wam zabrania obywatelu pociągnąć sobie rurę z Ameryki?

  Po co rurę?

Data: 2013-11-08 22:19:39
Autor: Towarzysz GnĂłj
Cena gazu ziemnego.

Użytkownik "Michał" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:l5hear$oj7$1news.dialog.net.pl...
> [...]
| > |

| > |
| > |

|  Po co rurę?

Nu słusznie... Czy Związek Radziecki wybudował wam za mało rur?
gru.pl

Data: 2013-11-18 23:43:09
Autor: olaolajna
Cena gazu ziemnego.
Ciekawe, ale wiadomo, jak to się ma do realnej ceny gazu. Tworzę [url="http://deklaracjapit.org/deklaracja-pit/deklaracja-pit/"]program do pit[/url]. Chętnych pomóc w testach zapraszam na PW! W dniu piątek, 8 listopada 2013 22:19:39 UTC+1 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

| > |

Data: 2013-11-19 14:40:02
Autor: Towarzysz Gnój
Cena gazu ziemnego.

Użytkownik <olaolajna@gmail.com> napisał w wiadomości news:b45bf788-43c1-459e-8455-72289f21c6c4googlegroups.com...
Ciekawe, ale wiadomo, jak to się ma do realnej ceny gazu.

Nu... Mniej więcej jak bat do końskiego zadu.
Buuuu-ha-ha-ha!

> [...]

W dniu piątek, 8 listopada 2013 22:19:39 UTC+1 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

| > |

Data: 2013-11-18 23:41:15
Autor: olaolajna
Cena gazu ziemnego.