Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-05-31 19:56:08
Autor: Przemek
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Czy ktos z was tez slyszal w niedziele w radiu ZET info ze Bulgaria urzadzila licytacje za koncesje na poszukiwanie gazu lupkowego u siebie... chodzi o to ze wygral amerykanski Chevron dajac 30mln$ za jedna - a wtym samym info mowili ze Polska uzyskala 30mln PLN za ...... 30 koncesji.
Nigdzie w mediach o tym nie trabia wiec chcialbym sie dowiedziec czy ktos zna cos wiecej na ten temat ?

Przemek

Data: 2011-05-31 20:26:57
Autor: hister
 wrote:

[...]

Owszem, te informacje można było znaleźć kilka tygodni temu na niezalezna.pl lub wpolityce.pl
Jeszcze dawniej, temat był poruszany w jednym z programów "Warto rozmawiać".

Wniosek był taki, że sprzedano za friko koncesje i Polska straciła na tym kilka mld PLN :D

Mało tego, w chwili obecnej Polska nie jest w stanie kontrolować ile gazu jest wydobywane przez firmy z koncesjami - straty nieograniczone.

Data: 2011-05-31 20:30:41
Autor: skippy

Użytkownik "hister" <hister.rafalskonecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4de532f2$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
wrote:

[...]

Czyli już sprzedano koncesje na wydobywanie?
A gdzie o tym można przeczytać?

Data: 2011-05-31 20:50:36
Autor: hister

To chyba to: http://www.youtube.com/watch?v=B1wTSRHI6y0

Data: 2011-05-31 21:00:20
Autor: skippy

Użytkownik "hister" <hister.rafalskonecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4de5387d$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
skippy wrote:

[...]

daj jakieś źródła a nie link do szczekaczki, stary no bądź poważny

Data: 2011-05-31 21:12:32
Autor: hister

skippy wrote:

[...]

O co Ci chodzi? Jakie źródła?

Data: 2011-05-31 21:18:30
Autor: skippy
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Użytkownik "hister" <hister.rafalskonecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4de53da0$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

O co Ci chodzi? Jakie źródła?

chodzi mi o źródła do informacji, linki itp
nie chodzi mi o rozmowÄ™ Pospieszalskiego ani Lisa, ani antlisa ani antypospieszalskiego

cos obiektywnego

czaisz???

Data: 2011-05-31 21:21:20
Autor: Endriu
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
chodzi mi o ¼ród³a do informacji, linki itp
nie chodzi mi o rozmowê Pospieszalskiego ani Lisa, ani antlisa ani antypospieszalskiego

:)

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-31 21:55:22
Autor: hister
skippy wrote:

[...]

Skippy, nie znam Twoich kryteriów obiektywności. Celowa złośliwość? No proszę Cię...
Jak Cię interesuje to możesz zacząć grzebać w ustawach. Mnie osobiście zadowalają goście zaproszeni przez Pospieszalskiego i inne źródła z tzw. "drugiego obiegu" na których oparłem swoją wypowiedź.

Data: 2011-05-31 22:03:31
Autor: skippy

Użytkownik "hister" <hister.rafalskonecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4de547aa$0$2487$65785112news.neostrada.pl...
skippy wrote:

[...]

proszÄ™ CiÄ™...
Jak Cię interesuje to możesz zacząć grzebać w ustawach.

W ustawach???

Pytałem o:

[...]

zauważyłem jesli nie zauważyłeś

mnie nie zadowala żadne pulp fiction w celu oceny rzeczywistości, stąd pytanie o źródła
ale jak mi każesz ich sobie sobie szukać samemu zamiast  wierzyć to odpowiedź jest już dla mnie dosyć jasna

EOT

Data: 2011-05-31 22:27:45
Autor: hister

http://www.bibula.com/?p=37824
http://www.ziemiamielecka.pl/?p=3300

[...]

Nie rozumiem na jakiej podstawie spodziewasz się, że zacznę specjalnie dla Ciebie szukać zadowalających Ciebie źródeł informacji? Zwłaszcza, że nie wiem jakie źródło Ciebie zadowoli...
Podałem źródła jakie miałem, jak Ci nie pasuje to poszukaj sobie lepszych i zweryfikuj, a nie wyskakujesz nie wiadomo po co...

EOT
Tak, rozmowa zeszła z tematu.

Data: 2011-05-31 22:05:43
Autor: Przemek
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

U¿ytkownik "skippy" <man@the.moon> napisa³ w wiadomo¶ci news:is3c4l$fvg$1news.onet.pl...

Czyli ju¿ sprzedano koncesje na wydobywanie?
A gdzie o tym mo¿na przeczytaæ?

Z tego co ja zrozumialem z gadania w radio ZET to to byly koncesje na poszukiwanie...
Niestety nie znam sie na tym dlatego prosilem o jakies rozjasnienie bo chcialem sie wiecej dowiedziec.

Co do tego pytania czy juz sprzedano to wg mnie wynika ze chyba tak bo przeciez juz jakies odwierty na pomorzu robia, a to chyba bez koncesji (przynajmniej na poszukiwanie) wg mnie nie byloby mozliwe.

Data: 2011-05-31 20:34:40
Autor: Przemek
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

U¿ytkownik "hister" <hister.rafalskonecki@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4de532f2$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
Owszem, te informacje mo¿na by³o znale¼æ kilka tygodni temu na niezalezna.pl
lub wpolityce.pl
Jeszcze dawniej, temat by³ poruszany w jednym z programów "Warto rozmawiaæ".

Wniosek by³ taki, ¿e sprzedano za friko koncesje i Polska straci³a na tym
kilka mld PLN :D

Ma³o tego, w chwili obecnej Polska nie jest w stanie kontrolowaæ ile gazu
jest wydobywane przez firmy z koncesjami - straty nieograniczone.

A to tego nie wiedzialem- dzieki za rozjasnienie. No to doskonale obrazuje jakich mamy politykow....

Data: 2011-05-31 20:44:00
Autor: skippy
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

U¿ytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:is3cc2$gsd$1news.onet.pl...

[...]

Pozostaje tylko jedno zasadnicze pytanie: czy to prawda?

Poza tym kojarzy mi siê z podobn± aczkolwiek nieco odwrócon± sytuacj±, gdy kochanka powiedzia³a, ¿e wyda³a z karty kredytowej 100k bo bryka by³a w promocji ze zni¿k± 50%, czyli zarobi³a 100k, a nie wyda³a.

Wtedy natychmiast zrozumia³em jak zarobiæ bañkê, ale juz nie mia³em takiego limitu.

Nie¼le siê sfrajerzy³em kurna.

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego