Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 08:51:51
Autor: alibaba8
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

> http://www.ziemiamielecka.pl/?p=3300

> Podałem Ľródła jakie miałem, jak Ci nie pasuje to poszukaj sobie lepszych i > zweryfikuj, a nie wyskakujesz nie wiadomo po co...

> Tak, rozmowa zeszła z tematu.
No nie z tematu, bo plotkarski bełkot jest tu nikomu nie potrzebny. Jak nie rozumiesz co to Ľródło to ja zapytam o dowody. Jeżeli takie macie to sprawę kierujcie do prokuratury, albo do trybunału stanu. A tak w ogóle to ja zapytam ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem łupkowym, w porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska paranoja???

Data: 2011-06-01 11:12:02
Autor: root
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
A tak w ogóle to ja zapytam ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem łupkowym, w porównaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska paranoja???

Nic nie bedziesz płacił. Bo żadnych łupków nie będzie. Będzie się pitolić
przez 10 lat tzn. dopóki w tym kraju pozostan± conajmniej 2 osoby.
Póki co możemy jeszcze sobie polepszyć na innych polach i zasypać kopalnie
a zwłaszcza KGHM - to gniazdo komunizmu i zwi±zków zawodowych, gdzie ludzie
bezwstydnie zarabiaj± powyżej ¶redniej krajowej.

Data: 2011-06-01 18:53:11
Autor: hister
alibaba8@vp.pl wrote:

> Tak, rozmowa zeszła z tematu.
No nie z tematu, bo plotkarski bełkot jest tu nikomu nie potrzebny. Jak
nie rozumiesz co to źródło to ja zapytam o dowody.

No najłatwiej zapytać o dowody... ale oświeć mnie i zdefiniuj "plotkarski bełkot" oraz "źródło".

JeĹĽeli takie macie to
sprawę kierujcie do prokuratury, albo do trybunału stanu.

Kto my? Ja jestem sam, towarzyszu?
To jest usenet, a ja nie jestem prawnikiem i specjalistą od wydobywania gazu żeby sporządzać analizy formalno-prawne.
Jak każdy normalny człowiek wyrabiam sobie opinie na podstawie dostępnych materiałów.

A tak w ogĂłle to
ja zapytam ile będę musiał więcej płacić za ten wynalazek, zwany gazem
Ĺ‚upkowym, w porĂłwnaniu z gazem rosyjskim. Czy to znowu nie jest polska
paranoja???

Po to się coś wydobywa żeby na tym zarobić a nie dopłacać, chyba logiczne?

Ale odpowiem pytaniem na pytanie, ile więcej musisz zapłacić za gaz rosyjski w porównaniu do innych odbiorców tego samego gazu w Europie?

Nie musisz odpowiadać, tu jest odpowiedź:
http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2011-03-02/duze-
zroznicowanie-cen-rosyjskiego-gazu-w-europie

Btw. paranoja w postawie rządu jak i społeczeństwa jest jak najbardziej wskazana bo prowadzi do ostrożności, a tej nigdy za wiele jeśli chodzi o bezpieczeństwo państwa i społeczeństwa.
Takie USA na przykład, jedna wielka paranoja, każdy może mieć broń. W ichnich mediach wszędzie pokazują czyhające niebezpieczeństwa, a jednak wielu ludzi na świecie chciałoby tam mieszkać... ba ryzykują nawet życie żeby się tam dostać :D

P.S.
Normalnie olał bym Twój wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik mógłby odnieść "mylne wrażenie".

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego