Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 11:23:13
Autor: alibaba8
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

> przez 10 lat tzn. dopóki w tym kraju pozostaną conajmniej 2 osoby.

> Póki co możemy jeszcze sobie polepszyć na innych polach i zasypać kopalnie

> a zwłaszcza KGHM - to gniazdo komunizmu i związków zawodowych, gdzie ludzie

> bezwstydnie zarabiają powyżej średniej krajowej.

Przyznam, że nie bardzo rozumiem. Uważasz, że za wszelką cenę musimy wydobywać
ten gaz? Byle by amerykańce tylko zarobili? Jeżeli aż prezydent się w to
angażuje to tak z tego wynika, a przy okazji ruscy będą mieli powód do
podnoszenia cen. :-)))

Data: 2011-06-01 11:53:59
Autor: root
[...]

Nie, nie za "wszelką cenę". Ten gaz jest u nas a nie w Australii. Dlaczego
więc cena miałaby być wysoka?
Co do amerykańców, to nie tylko oni to mają robić ale też Kanada, Australia
i ktoś tam jeszcze. "Konkurencyjna" EJ - sztuk jedna ;) mają nam wybudować Francuzi. Tak się składa, ze prawie niczego nie pottrafimy zrobić sami. Co w związku
z tym? Nic nie robić? Jedyne co potrafimy to wydobywac węgiel i miedź ale
to też naszym liberałom się nie podoba, więc zlikwidujemy też i to,
podobnie jak zlikwidowaliśmy nierentowne stocznie, zredukowaliśmy prawie do
zera nierentowne zakłady zbrojeniowe. Zlikwidujemy jeszcze nierentowne
szpitale, szkoły i uniwersytety. Na kij nam one. W zamian możemy wybudować
15 stadionów narodowych będziemy zarabiać na kibolach. Gospodarka pełną
gębą ;)

Data: 2011-06-05 00:38:15
Autor: Barbara
Cena koncesji na poszukiwanie gazu lupkowego
Użytkownik "root"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1lnky26j2jib8.16ir7c15pabqm$.dlg@40tude.net...

[...]

:) )))) święta prawda, chociaż niemożebnie smutna
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego