Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 12:42:43
Autor: kroovka
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
GAZ ŁUPKOWY JEST BEDZIE I MUUUUUSI BYĆ

Tp jedyna nasza krajowa szansa rozwoju-Kraj nie jest taki durny by tego nie zatwierdzil i nie ruszył szybko prac rozeznaniowych projektowych realizacyjnych i wydobywczych na pilotowej instalacji jeszcze w 2012 roku!!!!!!!!
.... we wspolpracy z firmami amerykanskimi i... przy okazji zarobi na uszczelniaczach MIKROSFEROWYCH i INNYCH tez EkoExport i ja i paru innych tez przy okazji!!!
kroovka

NIE NARZEKAJCIE i jak macie mącicć to lepiej NIC NIE PISZCZIE - prosze!
kroovka

Data: 2011-06-05 00:41:33
Autor: Barbara
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.000000aa.4de617a3@newsgate.onet.pl...

[...]

====================

skierujcie swoją pamięć na dni niedawne, kiedy obecny prezydent wypowiadał niezwykle mądre opinie nt. gazu łupkowego!
Nic dodać, nic ująć ;(
Barbara

Data: 2011-06-05 11:18:34
Autor: root
[...]

A coż on takiego "powiedział". Ciekawy jestem jako obywatel i miłośnik
mądrości.
p.s.
Oczywiście nie zapomnij dodać że "wszelkie podobieństwa do osób żyjących są
przypadkowe i niezamierzone" - ABW jest jak inkwizycja i zawsze czuwa.

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego