Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 12:58:39
Autor: alibaba8
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
> GAZ ŁUPKOWY JEST BEDZIE I MUUUUUSI BYĆ

Tak, Niemcy budują dodatkową rurę z Rosji, a my ciągle szukamy nie wiadomo czego. Niech sobie Amerykanie wydobywają ten gaz byle byśmy nie musieli go kupować. Podkreślam słowo -musieli. Już nam próbowano wcisnąć gaz norweski. Dużo droższy. Mieć niezależne źródło to zupełnie co innego niż uzależniać się od niezależnego, droższego źródła.

Data: 2011-06-05 00:46:07
Autor: Barbara
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.000000b3.4de61b5f@newsgate.onet.pl...

> [...]

droższy. Mieć niezależne źródło to zupełnie co innego niż uzależniać się od

Niezwykle "zdrowe" myślenie i "trafna" analiza sytuacji ;)
Zalecam więcej myślenia mózgiem, a nie podpierania się, z gruntu fałszywą, demagogią polityków.
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego