Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 19:24:49
Autor: alibaba8
> [...]

> Jak każdy normalny człowiek wyrabiam sobie opinie na podstawie dostępnych > materiałów.

> http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2011-03-02/duze-

> zroznicowanie-cen-rosyjskiego-gazu-w-europie

> Takie USA na przykład, jedna wielka paranoja, każdy może mieć broń. W > ichnich mediach wszędzie pokazuj± czyhaj±ce niebezpieczeństwa, a jednak > wielu ludzi na ¶wiecie chciałoby tam mieszkać... ba ryzykuj± nawet życie > żeby się tam dostać :D

> Normalnie olał bym Twój wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik mógłby > odnie¶ć "mylne wrażenie".
Tym ostatnim zdaniem podpisałe¶ się i okre¶liłe¶ kto to my. Typowa retoryka pisuarów. Najpierw komu¶ dokopać, a póĽniej krzyczeć, że go bij±. Ty może nie, ale twoje autorytety. Po co bij± pianę? Niech kieruj± sprawę tam gdzie trzeba. Ty powtarzaj±c ten bełkot stajesz się nimi. Ty możesz i topić się jak lemingi, czy stado bawołów, tylko mnie nie ci±g w bagno. Ja się do ameryki nie wybieram.
¬ródło zdefiniowałem, a plotkarski bełkot, to wła¶nie pieniactwo nie poparte wyliczeniami, dowodami, albo celowo je pomijanie. Tak że nie zarzucaj mi swoich postępków. --

Data: 2011-06-01 19:46:34
Autor: hister
alibaba8@vp.pl wrote:

potrzebny. Jak

> No najłatwiej zapytać o dowody... ale oświeć mnie i zdefiniuj
"plotkarski

> bełkot" oraz "źródło".

> Kto my? Ja jestem sam, towarzyszu?

> To jest usenet, a ja nie jestem prawnikiem i specjalistÄ… od
wydobywania gazu

> żeby sporządzać analizy formalno-prawne.

> Jak każdy normalny człowiek wyrabiam sobie opinie na podstawie
dostępnych

> materiałów.

gazem

polska

> Po to się coś wydobywa żeby na tym zarobić a nie dopłacać, chyba
logiczne?

> Ale odpowiem pytaniem na pytanie, ile więcej musisz zapłacić za gaz
rosyjski

> w porĂłwnaniu do innych odbiorcĂłw tego samego gazu w Europie?

> Nie musisz odpowiadać, tu jest odpowiedź:

http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2011-03-02/duze-

> zroznicowanie-cen-rosyjskiego-gazu-w-europie

> Btw. paranoja w postawie rządu jak i społeczeństwa jest jak
najbardziej

> wskazana bo prowadzi do ostrożności, a tej nigdy za wiele jeśli
chodzi o

> bezpieczeństwo państwa i społeczeństwa.

> Takie USA na przykład, jedna wielka paranoja, każdy może mieć broń. W

> ichnich mediach wszędzie pokazują czyhające niebezpieczeństwa, a
jednak

> wielu ludzi na świecie chciałoby tam mieszkać... ba ryzykują nawet
ĹĽycie

> żeby się tam dostać :D

> P.S.

> Normalnie olał bym Twój wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik
mógłby

> odnieść "mylne wrażenie".
Tym ostatnim zdaniem podpisałeś się i określiłeś kto to my. Typowa
retoryka pisuarów. Najpierw komuś dokopać, a później krzyczeć, że go biją.
Ty moĹĽe nie, ale twoje autorytety. Po co bijÄ… pianÄ™? Niech kierujÄ… sprawÄ™
tam gdzie trzeba. Ty powtarzając ten bełkot stajesz się nimi. Ty możesz i
topić się jak lemingi, czy stado bawołów, tylko mnie nie ciąg w bagno. Ja
się do ameryki nie wybieram. Źródło zdefiniowałem, a plotkarski bełkot, to
właśnie pieniactwo nie poparte wyliczeniami, dowodami, albo celowo je
pomijanie. Tak że nie zarzucaj mi swoich postępków.

No, i to jest dopiero paranoja!
EOT

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego