Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 19:39:36
Autor: alibaba8
> [...]

> się opierał bo chciał rządzić wśrod Arabów).

> gospodarczymi takie jak Chiny a nawet małe Wietnam, Tajlandia , ale one

> poszły swoją drogą i mimo ogromnych postępów nadal są tam strefy ubóstwa i

> nędzy.

> bogactwem naturalnym może sobie pozwolić na olanie sprawy i kupowanie tego

> bogactwa? > Pierwszy raz słyszę, żeby ktoś czegoś takiego nie wykorzystał. W imię

> czego? W imię tego żeby Rosjanie sie nie poczuli urażeni? To jest ten

> powód? Czy my jesteśmy w stanie wojny z Rosją? Sądzisz, że jak im Polska

> odpadnie jako klient, to nie zbankrutują?
Sorry, ale to nie dyskusja tylko czysta sofistyka. Nie da się dyskutować na granicy absurdu. Wszystko co piszesz mija się z prawdą, a ja nie mam ochoty prostować każdego niemal słowa.

Data: 2011-06-01 20:05:15
Autor: root
Dnia Wed, 01 Jun 2011 19:39:36 +0200, alibaba8@vp.pl napisał(a):

Sorry, ale to nie dyskusja tylko czysta sofistyka. Nie da się dyskutować na granicy absurdu. Wszystko co piszesz mija się z prawdą, a ja nie mam ochoty prostować każdego niemal słowa.

No bez jaj. Nawet ja nie mogę się ciągle mijać z prawdą ;)

Data: 2011-06-02 14:45:08
Autor: \\n
W dniu 01-06-2011 19:39, alibaba8@vp.pl pisze:

> [...]

> powód? Czy my jesteśmy w stanie wojny z Rosją? Sądzisz, że jak im Polska

> odpadnie jako klient, to nie zbankrutują?

Mógłbyś coś, z łaski swojej, zrobić coś z tymi > > > >?

--
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego