Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-01 19:46:34
Autor: hister
alibaba8@vp.pl wrote:

> [...]

potrzebny. Jak

> No naj艂atwiej zapyta膰 o dowody... ale o艣wie膰 mnie i zdefiniuj
"plotkarski

> be艂kot" oraz "藕r贸d艂o".

> Kto my? Ja jestem sam, towarzyszu?

> To jest usenet, a ja nie jestem prawnikiem i specjalist膮 od
wydobywania gazu

> 偶eby sporz膮dza膰 analizy formalno-prawne.

> Jak ka偶dy normalny cz艂owiek wyrabiam sobie opinie na podstawie
dost臋pnych

> materia艂贸w.

gazem

polska

> Po to si臋 co艣 wydobywa 偶eby na tym zarobi膰 a nie dop艂aca膰, chyba
logiczne?

> Ale odpowiem pytaniem na pytanie, ile wi臋cej musisz zap艂aci膰 za gaz
rosyjski

http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2011-03-02/duze-

> zroznicowanie-cen-rosyjskiego-gazu-w-europie

> Btw. paranoja w postawie rz膮du jak i spo艂ecze艅stwa jest jak
najbardziej

> wskazana bo prowadzi do ostro偶no艣ci, a tej nigdy za wiele je艣li
chodzi o

> bezpiecze艅stwo pa艅stwa i spo艂ecze艅stwa.

> Takie USA na przyk艂ad, jedna wielka paranoja, ka偶dy mo偶e mie膰 bro艅. W

> ichnich mediach wsz臋dzie pokazuj膮 czyhaj膮ce niebezpiecze艅stwa, a
jednak

> wielu ludzi na 艣wiecie chcia艂oby tam mieszka膰... ba ryzykuj膮 nawet
偶ycie

> 偶eby si臋 tam dosta膰 :D

> P.S.

> Normalnie ola艂 bym Tw贸j wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik
m贸g艂by

> odnie艣膰 "mylne wra偶enie".
Tym ostatnim zdaniem podpisa艂e艣 si臋 i okre艣li艂e艣 kto to my. Typowa
retoryka pisuar贸w. Najpierw komu艣 dokopa膰, a p贸藕niej krzycze膰, 偶e go bij膮.
Ty mo偶e nie, ale twoje autorytety. Po co bij膮 pian臋? Niech kieruj膮 spraw臋
tam gdzie trzeba. Ty powtarzaj膮c ten be艂kot stajesz si臋 nimi. Ty mo偶esz i
topi膰 si臋 jak lemingi, czy stado bawo艂贸w, tylko mnie nie ci膮g w bagno. Ja
si臋 do ameryki nie wybieram. 殴r贸d艂o zdefiniowa艂em, a plotkarski be艂kot, to
w艂a艣nie pieniactwo nie poparte wyliczeniami, dowodami, albo celowo je
pomijanie. Tak 偶e nie zarzucaj mi swoich post臋pk贸w.

No, i to jest dopiero paranoja!
EOT

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego