Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-02 10:40:48
Autor: alibaba8
> [...]

> Rosja sprzedaje go nam po cenach rynkowych. Jeśli cena "wyłupania" gazu nie

> będzie opłacalna dla Amerykanów to go nam nie wydobędą i wrócimy do Rosjan.

> W czym problem? Dlaczego Polacy są tacy nieśmiali. Czy ty sądzisz, że

> Rosjanie sie na nas obrażą albo że Niemcy nas wykluczą jeśli będziemy mieli

> własny gaz? Założę się że raczej zaczną nam wchodzić w tyłek. > Spójrz na Obamę? Mimo lat biegania po Hindukuszu za Talibami, jakoś nie

> miał chłop czasu żeby tu przyjechać a tu nagle coś mu się odwidziało. > Więcej odwagi i wiary we własną wartość życzę.
Odnoszę wrażenie, że nie czytasz tego co piszę. Istota to wolność wyboru. Mi  wisi to o czym piszesz i chcę aby Amerykanie wydobywali ten gaz, byle bym ja, a tym samym My  nie musieli go kupować. Koniec kropka. Reszty nie będę powtarzał. Zacznij wmawiać innym, że z kupowanej ropy powinniśmy zrezygnować, a paliwa produkować tylko z biokomponentów. Mało tego z całego importu zrezygnujmy. Co nam do życia potrzebne wyprodukujemy sami. Już mnie nie dziwi, że musimy być na czyimś garnuszku o zastopowaniu zadłużania się nie może być mowy. No, ciekaw jestem czym że to Rosję chciałbyś zaskoczyć, aby ci w tyłek właziła. Już jeden krzyczał, że Putin będzie mu czapkował:-))) --

Data: 2011-06-02 11:15:14
Autor: root
Dnia Thu, 02 Jun 2011 10:40:48 +0200, alibaba8@vp.pl napisał(a):

Odnoszę wrażenie, że nie czytasz tego co piszę. Istota to wolność wyboru. Mi  wisi to o czym piszesz i chcę aby Amerykanie wydobywali ten gaz, byle bym ja, a tym samym My  nie musieli go kupować.

Aha to chciałbyś mieć za darmochę?
[...]

Ciężko sie z Tobą gada. 1. Chcesz zeby ktos wydobywal Twój gaz ale jednoczesnie chcesz kupować u
Ruskich, tylko po to żeby nie kupować od Amerykanów. 2. Namawiasz mnie zebym wmawiał komuś zebyśmy nie kupowali ropy, jakbyśmy
ją mieli. To jakiś bełkot sorry.

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego