Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-02 11:48:49
Autor: alibaba8
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Nie, nie chcę aby ktoś w moim imieniu sprzedał koncesję na wydobycie z zagwarantowanym prawem odbioru gazu. Po cenach wynikających z kosztów. Tylko niech sobie sprzedaje na wolnym rynku. A np. psipsi nie kupowali tylko dlatego, że maja fobie względem Ruskich. Czy to tak trudno zrozumieć?

> Ruskich, tylko po to żeby nie kupować od Amerykanów. Znowu to samo, a niech to będą i Chińczycy. Jeżeli okaże się, że ten gaz będzie droższy to ja go nie chcę, bo to jest wbrew logice. A Ty mi wpierałeś, że cena nie gra roli.

> 2. Namawiasz mnie zebym wmawiał komuś zebyśmy nie kupowali ropy, jakbyśmy

> ją mieli. To jakiś bełkot sorry.

Też odnoszę takie wrażenie, że to bełkot. Nie mamy ropy, ale mamy za to teren na którym można uprawiać biokomponenty, z których można produkować paliwa. Wg. Ciebie to interes pomimo, że będą bardzo drogie. Czaisz analogie.

Data: 2011-06-02 14:16:29
Autor: root
[...]

Czaję, ale jest różnica. Zamiast biopaliwa możemy uprawiać buraki i to
robimy bo to bardziej opłacalne. Gdyby łupki dało się zamienić na złoto,
może to byłoby lepsze ich wykorzystanie. Ale się nie da. Więc mamy wybór
albo wydowbywać gaz albo kupować go za granicą. Proste jak drut. Dziwię się skąd ta wiedza nasz gaz będzie dla NAS droższy od rosyjskiego?

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego