Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-05 01:09:39
Autor: Barbara
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.000000d0.4de69089@newsgate.onet.pl...
[...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko obecności
Amerykanów u Nas, niech sobie wydobywają gaz i wszystko inne, niech go sprzedają
na cały świat nam przy tym odpalając sowitą daninę. Ja chcę tylko mieć możliwość
kupowania gazu tańszego jeżeli taka ewentualność się pojawi. Nie Rosja
zbankrutuje, gdy taki mały kraj przestanie kupować u nich gaz, ale taki mały
kraj traci szanse zrywając wszelkie kontakty. Gazociąg północny, to preludium do
wykluczania nas z grona beneficjentów korzystających ze wschodnich źródeł.
Możemy być pucybutami dla zachodu, albo nieźle się obłowić na wschodzie. Boję
się tylko, że już mogliśmy. Straty poniesione w wyniku polityki co poniektórych
mogą być nieodwracalne.

alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(
Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie bożkiem - no bo 'taniej'. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..
Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i zastosowania ropy naftowej; budowy procesorów "z łupków kwarcowych" - czyli "Wstęp do bioelektroniki" ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego, któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym .. itd.. itp. etc.
Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego