Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-05 18:09:09
Autor: alibaba8
> [...]

> Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i zastosowania > ropy naftowej; budowy procesorów "z łupków kwarcowych" - czyli "Wstęp do > bioelektroniki" ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego, > któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym .. > itd.. itp. etc.

> Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my > mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?

Nie no, musiałem odpowiedzieć, Ty kobieto mówisz o naszym interesie czy o interesie Watykanu??? To co wypisujesz to właśnie demagogia polityczna i wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))

Data: 2011-06-05 22:45:22
Autor: skippy
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
odpowiadaj tylko zrób coś z tym htmlowym szitem

--

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dd2.0000017b.4debaa25newsgate.onet.pl...
&gt; Użytkownik napisał w wiadomości grup

&gt; dyskusyjnych:4dd2.000000d0.4de69089@newsgate.onet.pl...

&gt; [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko

&gt; obecności

&gt; Amerykanów u Nas, niech sobie wydobywają gaz i wszystko inne, niech go
sprzedają

&gt; na cały świat nam przy tym odpalając sowitą daninę. Ja chcę tylko mieć
możliwość

&gt; kupowania gazu tańszego jeżeli taka ewentualność się pojawi. Nie Rosja

&gt; zbankrutuje, gdy taki mały kraj przestanie kupować u nich gaz, ale taki mały

&gt; kraj traci szanse zrywając wszelkie kontakty. Gazociąg północny, to preludium
do

&gt; wykluczania nas z grona beneficjentów korzystających ze wschodnich źródeł.

&gt; Możemy być pucybutami dla zachodu, albo nieźle się obłowić na wschodzie. Boję

&gt; się tylko, że już mogliśmy. Straty poniesione w wyniku polityki co
poniektórych

&gt; mogą być nieodwracalne.

&gt; ===========

&gt;

&gt; alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(

&gt; Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie bożkiem
-

&gt; no bo &#039;taniej&#039;. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..

&gt; Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i
zastosowania

&gt; ropy naftowej; budowy procesorów &quot;z łupków kwarcowych&quot; - czyli &quot;Wstęp do

&gt; bioelektroniki&quot; ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego,

&gt; któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym ..

&gt; itd.. itp. etc.

&gt; Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my

&gt; mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?

&gt; Barbara

Data: 2011-06-06 07:32:14
Autor: Kamikaze
W dniu 2011-06-05 18:09, alibaba8@vp.pl pisze:
&gt; Użytkownik  napisał w wiadomości grup

&gt; dyskusyjnych:4dd2.000000d0.4de69089@newsgate.onet.pl...

&gt; [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko

Zrób coś ze swoimi wiadomościami bo nikomu zachwilę nie będzie się chciało tych "krzaków" czytać!

Data: 2011-06-07 20:45:15
Autor: Barbara
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.0000017b.4debaa25@newsgate.onet.pl...
[...]
[...]

Na głupotę nie ma rady.
Odpowiedz proszę na pytanie: gdzie są w Polsce góry ze złożami kwarcu, a także wymień najwybitniejszych fizyków II polowy XX wieku.
Dopiero potem możesz bredzić o rzekomych interesach Watykanu.
Nauka [wybitna!] może być uprawiana także sukience księżowskiej :)

Twój komentarz jest żenujący :(
Pokazuje wprost nieuctwo i prostactwo.

W czasach, kiedy ks. prof. S .... opublikował swój wstęp do bioelektroniki, całkiem pokaźna liczba pseudonaukowców, tzw. marksistowskich, wyśmiewała się z tej prekursorskiej pracy.
Barbara

Data: 2011-06-07 21:30:27
Autor: marfi
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:islrk5$d4c$1news.dialog.net.pl...

  Ktoś  tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność polityczną) - struktura listów zaburzona, nie wiadomo kto komu odpowiada i kogo cytuje.
Czy to faktycznie onet przez www robi taki bałagan czy to jak zwykle wina PO (PiS, RM czy co kto woli)?

--
marfi

Data: 2011-06-07 22:30:01
Autor: Barbara
Użytkownik "marfi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dee7c68$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości

  Ktoś  tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność
polityczną)

spoko :))))), jednym to wychodzi, innym naprawdę NIE ! ;)

[...]

osobiście czytam nie przez www, ale news.dialog.net.pl i WindowsMail [wredny program pocztowy do W7].
Jeśli masz rady/porady - pisz proszę :)

co do ustalania win - to nie mój obyczaj ;) - jeśli już, to szukam przyczyn takiego a nie innego stanu rzeczy.
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego