Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-07 16:16:35
Autor: alibaba8

Ze strony www.? Czy czytnika? Faktycznie chyba nie rozumiesz, ale to zauważyłem jakiś czas temu. --

Data: 2011-06-07 20:52:49
Autor: Barbara
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55fa.00000050.4dee32c3@newsgate.onet.pl...
[...]

> Ja Cie nie rozumiem. Ja też piszę wykorzystując serwer onetu i krzaków nie
> ma. Zgrywasz sie ze nie wiesz o co chodzi?

> [...]

Powiedzieć, że jesteś wyjątkowo wkurzający - to zbyt mało powiedziane ../
i czemu w argumentach używasz 'Radyja"
poprawia Ci to rzeczowość argumentacji?
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego