Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-07 20:45:15
Autor: Barbara
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dd2.0000017b.4debaa25@newsgate.onet.pl...
[...]
> alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(
> Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie bożkiem
-> no bo 'taniej'. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..
> Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i
zastosowania
> ropy naftowej; budowy procesorów "z łupków kwarcowych" - czyli "Wstęp do
> bioelektroniki" ks. prof. .. sam znajdź ;),
prace niejakiego Kowalskiego,
> któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym ...
> itd.. itp. etc.

> Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my
> mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?
> Barbara
wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))

Na głupotę nie ma rady.
Odpowiedz proszę na pytanie: gdzie są w Polsce góry ze złożami kwarcu, a także wymień najwybitniejszych fizyków II polowy XX wieku.
Dopiero potem możesz bredzić o rzekomych interesach Watykanu.
Nauka [wybitna!] może być uprawiana także sukience księżowskiej :)

Twój komentarz jest żenujący :(
Pokazuje wprost nieuctwo i prostactwo.

W czasach, kiedy ks. prof. S .... opublikował swój wstęp do bioelektroniki, całkiem pokaźna liczba pseudonaukowców, tzw. marksistowskich, wyśmiewała się z tej prekursorskiej pracy.
Barbara

Data: 2011-06-07 21:30:27
Autor: marfi
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:islrk5$d4c$1news.dialog.net.pl...

  Ktoś  tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność polityczną) - struktura listów zaburzona, nie wiadomo kto komu odpowiada i kogo cytuje.
Czy to faktycznie onet przez www robi taki bałagan czy to jak zwykle wina PO (PiS, RM czy co kto woli)?

--
marfi

Data: 2011-06-07 22:30:01
Autor: Barbara
Użytkownik "marfi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4dee7c68$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości

  Ktoś  tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność
polityczną)

spoko :))))), jednym to wychodzi, innym naprawdę NIE ! ;)

[...]

osobiście czytam nie przez www, ale news.dialog.net.pl i WindowsMail [wredny program pocztowy do W7].
Jeśli masz rady/porady - pisz proszę :)

co do ustalania win - to nie mój obyczaj ;) - jeśli już, to szukam przyczyn takiego a nie innego stanu rzeczy.
Barbara

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego