Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego

Data: 2011-06-07 21:28:19
Autor: alibaba8
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup > dyskusyjnych:55fa.00000050.4dee32c3@newsgate.onet.pl...

> [...]

> jakiś czas temu.

> -- -- -- -- --

> i czemu w argumentach używasz 'Radyja"

> poprawia Ci to rzeczowość argumentacji?

> Barbara

Jeszcze raz to napiszę, kobieto, ręce opadają. I do poprzedniego, czytałem przez czytnik, a tu nie chce mi się szukać dlatego pod tym wątkiem. Przyganiał kocioł garnkowi. I jeszcze raz ręce opadają. Wypisujesz brednie w tym sensie, że ni z gruszki ni z pietruszki, lekceważąc kompletnie adwersarza, a li tylko wciskając swoje. To samo dotyczy poprzednika, w którego stajesz obronie. Po co zabierać głos jeżeli nie chce się przeczytać tego co ktoś pisze, czy  może to brak zdolności czytania ze zrozumieniem? Wiem, że teraz piszę jak najlapidarniej mogę i to będzie przyczynek do kontry, jednak nie mam ochoty tracić czasu na tłumaczenie rzeczy oczywistych na dodatek w taki sposób aby dziecko zrozumiało.                              --

Data: 2011-06-07 22:06:18
Autor: marfi
Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:55fa.00000060.4dee7bd3newsgate.onet.pl...
&gt; Użytkownik napisał w wiadomości grup

&gt; dyskusyjnych:55fa.00000050.4dee32c3@newsgate.onet.pl...

&gt; [...]

&gt; &amp;gt;

&gt;

&gt; &amp;gt; Ja Cie nie rozumiem. Ja też piszę wykorzystując serwer onetu i krzaków
nie

&gt; &amp;gt; ma. Zgrywasz sie ze nie wiesz o co chodzi?

&gt;

&gt; Ze strony www.? Czy czytnika? Faktycznie chyba nie rozumiesz, ale to
zauważyłem

&gt; jakiś czas temu.

&gt;

&gt; Powiedzieć, że jesteś wyjątkowo wkurzający - to zbyt mało powiedziane ../

&gt; i czemu w argumentach używasz &#039;Radyja&quot;

&gt; poprawia Ci to rzeczowość argumentacji?

&gt; Barbara

[...]

Jesteś wyjątkowo złosliwym dzieciakiem.

Plonk.

Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego