Cena na stronie z rabatem

Data: 2014-02-15 23:26:19
Autor: PlaMa
Cena na stronie z rabatem
"Wszystkie ceny zawierają 2% rabatu. Rabat ten nie jest uwzględniany przy płatności kartą i w systemie płatności PayPal; oraz przy płatności gotówką lub kartą płatniczą w Paczkomatach i oddziałach InPost."

Czy to jest legalne? Nie stosuje się tu tej samej zasady co przy "obwiązuje cena na metce"?

Data: 2014-02-17 20:18:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Cena na stronie z rabatem
On Sat, 15 Feb 2014, PlaMa wrote:

[...]

....cisza...
  A choć flejmy na ten temat AFAIR były, to w takim samym stopniu w którym
pochwalam takie podejście :P mam wątpliwości co do poprawności rozwiązania.
  Z drugiej strony, ta cena nie występuje samodzielnie, tylko z opisem
(to co mi się nie widzi to "małe literki").

Nie stosuje się tu tej samej zasady co przy "obwiązuje cena na metce"?

  Na metce raczej nie ma zapiska "uwaga, cena uwzględnia rabat który
akurat tobie nie przysługuje" :)
  To nie jest przypadek "podania podstaw do wyznaczenia ceny" (legalnego).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-17 23:37:16
Autor: PlaMa
Cena na stronie z rabatem

[...]

czyli da się to jakoś ugryźć? Ceny mają znośne i wziąłbym u nich ale w grę wchodzi tylko płatność kartą. Jeżeli nie da się im wyperswadować kruczków i małych literek to w pupie to mam, wezmę u konkurencji.

Data: 2014-02-18 10:16:15
Autor: hikikomorisan
Cena na stronie z rabatem
On 17.02.2014 23:37, PlaMa wrote:

[...]

Glosuj portfelem. Ja tak zrobilem - poszedlem do konkurencji.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-02-18 21:29:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Cena na stronie z rabatem
On Mon, 17 Feb 2014, PlaMa wrote:

czyli da się to jakoś ugryźć?

  Jak pisałem, mi wychodzi że nie.
  I do tego popieram to podejście (skoro banki kasują za płatność kartą,
płacący kartą niech płacą za siebie), ale co do "metody" w cenniku
mam zastrzeżenia, niekoniecznie prawne :)

Ceny mają znośne i wziąłbym u nich ale w grę
wchodzi tylko płatność kartą. Jeżeli nie da się im wyperswadować kruczków

  Nie wiem o kim piszesz, ale rzeczywiście powinni "niekruczkowo" podejść
klienta (np. odsyłaniem do innego cennika).
  Firmy które stosują opisaną metodę znam (Proline przykładowo), niektórzy
inni robią to inaczej (dwie ceny, przy czym "cena internetowa" obowiązuje
tylko przy przedpłacie na konto lub płatności gotówką, nie można kartą,
kartą można po "cenie sklepowej"), na przykład Fotozakupy.

pzdr, Gotfryd

Cena na stronie z rabatem