Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy

Data: 2009-10-24 15:54:52
Autor: robert1
Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
Witam.
Są sobie na wystawie sklepu baterie z przyklejoną ceną 7 zł, a sprzedawca wyciąga takie same z tyłu wystawy i mówi że kosztują 10 zł (jest tam faktycznie naklejka).
Czy sklep nie ma prawnego obowiązku zdjęcia nieaktualnej metki z wystawy przy podwyżce ceny lub sprzedaży towaru po cenie wystawowej?

Data: 2009-10-24 16:22:17
Autor: spp
robert1@mailinator.com pisze:

[...]

Powinien.
Możesz zażądać aby Ci sprzedał te z wystawy za 7 zł.

--
spp

Data: 2009-10-24 16:26:52
Autor: robert1
Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy

Powinien.
Możesz zażądać aby Ci sprzedał te z wystawy za 7 zł.

A co mogę zrobić w przypadku odmowy?

Data: 2009-10-24 16:32:05
Autor: spp
Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
robert1@mailinator.com pisze:
Powinien.
Możesz zażądać aby Ci sprzedał te z wystawy za 7 zł.

A co mogę zrobić w przypadku odmowy?

Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd Najwyższy -> Strasburg?

Zwracam uwagę, że mówimy tylko o tych bateriach które mają naklejoną cenę 7 zł, Takie same ale z naklejoną ceną 10 zł kosztują ... 10 zł.

--

spp

Data: 2009-10-25 02:13:26
Autor: Michał Gut
Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd Najwyższy -> Strasburg?
->sad ostateczny :)

Data: 2009-10-25 10:46:39
Autor: Andrzej Lawa
Michał Gut pisze:
Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd Najwyższy -> Strasburg?
->sad ostateczny :)
Kiedyś jeszcze był Sąd Boży a.k.a. Ordalia ;)

Data: 2009-10-25 11:14:19
Autor: kuba
Andrzej Lawa pisze:
Michał Gut pisze:
Nie wiem - Federacja konsumentów -> policja -> prokurator -> Sąd -> Sąd Najwyższy -> Strasburg?
->sad ostateczny :)
Kiedyś jeszcze był Sąd Boży a.k.a. Ordalia ;)

Ale to nie był sąd w dzisiejszym rozumieniu, tylko środek dowodowy ;) Próba ognia, wody, żelaza i te sprawy ;))

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-10-25 11:15:53
Autor: Andrzej Lawa
kuba pisze:
Andrzej Lawa pisze:
Michał Gut pisze:
[...]

Wiem :) Ale nie zapominaj też o szczególnym przypadku ordaliów -
pojedynku :D

Data: 2009-10-25 11:39:42
Autor: mvoicem
(25.10.2009 11:15), Andrzej Lawa wrote:
kuba pisze:
Andrzej Lawa pisze:
Michał Gut pisze:
[...]

Ale co konsumentowi da to że sprzedawcę posieka? Pieniędzy od tego mu
nie przybędzie, a wykosztuje się na rynsztunek.

Jak zostanie posiekany to jeszcze gorzej.

Kiepski pomysł :)

p. m.

Data: 2009-10-25 06:54:50
Autor: Marcin Debowski
On 2009-10-24, spp <spp@op.pl> wrote:
[...]

Inspekcja Handlowa. Telefon najlepiej jeszcze ze sklepu.

--
Marcin

Data: 2009-10-26 15:23:15
Autor: zkruk [Lodz]
spp wrote:
[...]

inspekcja handlowa
u mnie przyjęto zgłoszenie mailem, po czym po 2 tygodniach dostałem odpowiedź o kontroli sklepu i efektach (nałożonych karach)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-10-25 18:33:19
Autor: Gen 101
On 24 Paź, 14:54, robe...@mailinator.com wrote:
[...]

częsta sprawa w marketach, dopiero przy kasie wychodzi inna cena, i
mało kto bedzie się kłówci l o kilka złotych bo obciach, a kupił
dlatego że było w promocji :)

Data: 2009-10-26 06:40:55
Autor: WAM
Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy
On Sun, 25 Oct 2009 18:33:19 -0700 (PDT), Gen 101
<genotyp101@gmail.com> wrote:

częsta sprawa w marketach, dopiero przy kasie wychodzi inna cena, i
mało kto bedzie się kłówci l o kilka złotych bo obciach, a kupił
dlatego że było w promocji :)
w duzych sklepach rzadko jest problem klotni - placisz w kasie,
idziesz do punktu obslugi z paragonem i zwracaja roznice bez klotni. WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

Data: 2009-10-26 01:54:55
Autor: kaźmir kazikowski

<genotyp...@gmail.com> wrote:
> [...]

w duzych sklepach rzadko jest problem klotni - placisz w kasie,
idziesz do punktu obslugi z paragonem i zwracaja roznice bez klotni.

problem, że inna cena i sie wstydza to powiedziedziec to trzeba do
psycholga

Cena na wystawie sklepowej, a inna u sprzedawcy