Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki

Data: 2009-04-01 11:57:16
Autor: Agent
Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki

Użytkownik "xs" <xsystoff.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqvchj$cd5$1inews.gazeta.pl...
Jestem zmuszony kupic dwie letnie opony na przod, wybor padla na Yokohama
a.drive, rozmiar jaki potrzebuje to 175/65 R13 - cena: 195 zł, natomiast
identyczna opona ale 175/65 R14 kosztuje 135 zł. Mozecie mi wytlumaczyc gdzie
tu sens i gdzie logika? Zeby bylo smieszniej musze wplacic zaliczke, zeby
sklep mi to sprowadzil, bo podobno ten rozmiar jest niesprzedawalny :/

Im niższy profil tym wyższa cena. 175/65 R13 ma niższy profil niż 175/65 R14. Jest tak pewnie z powodu nietypowości takich opon.

Data: 2009-04-01 10:15:54
Autor: Massai
Agent wrote:

> [...]
> podobno ten rozmiar jest niesprzedawalny :/
> Im niższy profil tym wyższa cena. 175/65 R13 ma niższy profil niż

Ale masz jakieś wsparcie? ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-04-01 12:45:40
Autor: Agent

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqvesq$n88$1inews.gazeta.pl...
Agent wrote:

> [...]
> podobno ten rozmiar jest niesprzedawalny :/

Im niższy profil tym wyższa cena. 175/65 R13 ma niższy profil niż

No teraz zauważyłem :) dopiero.

Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki