Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki

Data: 2009-04-01 22:08:53
Autor: Demos
Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki

CZesc

w <news:gqvchj$cd5$1inews.gazeta.pl>
xs napisał(a):

Jestem zmuszony kupic dwie letnie opony na przod, wybor padla na
Yokohama a.drive, rozmiar jaki potrzebuje to 175/65 R13 - cena:
195 zł, natomiast identyczna opona ale 175/65 R14 kosztuje 135 zł.
Mozecie mi wytlumaczyc gdzie tu sens i gdzie logika? Zeby bylo
smieszniej musze wplacic zaliczke, zeby sklep mi to sprowadzil, bo
podobno ten rozmiar jest niesprzedawalny :/

W Baloonie masz po 176 zł - 5% rabat, jak dasz 10 za zalozenie i wywazenie to i tak bedziesz dyche na sztuce do przodu ( i nie musisz placic zaliczki).

--
PZDR Demos
Wkrotce cos...

Data: 2009-04-01 15:11:53
Autor: Krupier

xs napisał(a):

> [...]

W Baloonie masz po 176 zł - 5% rabat, jak dasz 10 za zalozenie i
wywazenie to i tak bedziesz dyche na sztuce do przodu ( i nie musisz

Nie wiem co w tym rozmiarze nietypowego. Zamówiłem ostatnio 4 sztuki
tych opon o tym właśnie rozmiarze, na Allegro jest ich pełno.

Polecam ten sklep: http://allegro.pl/item598515233_opony_yokohama_175_65r14_a_drive_aa01_wysy_0zl.html
szybko, miło i sprawnie.

Data: 2009-04-01 15:13:03
Autor: Krupier

xs napisał(a):

> [...]

W Baloonie masz po 176 zł - 5% rabat, jak dasz 10 za zalozenie i
wywazenie to i tak bedziesz dyche na sztuce do przodu ( i nie musisz

Nie wiem co w tym rozmiarze nietypowego, zamawiałem ostatnio 4 sztuki
tych opon, na Allegro jest ich pełno.

http://allegro.pl/item598515233_opony_yokohama_175_65r14_a_drive_aa01_wysy_0zl.html
polecam tutaj, szybko, miło i sprawnie.

Data: 2009-04-02 00:18:47
Autor: Grzegorz Prędki
[...]

A teraz dokladnie przeczytaj jakiego rozmiaru szuka autor watku.

Cena opony, a jej rozmiar czyli brak logiki