Cena paliw w USA

Data: 2017-07-20 10:27:17
Autor: Chris
Cena paliw w USA
W sumie chyba do przema :)

Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował u źródeł w USA.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Data: 2017-07-20 08:22:06
Autor: Yeti Siedzinski
Cena paliw w USA
On Thursday, July 20, 2017 at 1:27:01 AM UTC-7, Chris wrote:
[...]

A bo w USA rozpietosc cen jest sporo wieksza niz w Polsce.
U mnie dzis $2.97 za galon Polecam http://www.gasbuddy.com/

Yeti

Data: 2017-07-20 11:23:42
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:
W sumie chyba do przema :)

Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował u źródeł w USA.

:-)

Wczoraj tankowałem swojego Passata: $30.

Data: 2017-07-20 07:31:04
Autor: sczygiel
Cena paliw w USA
W dniu czwartek, 20 lipca 2017 13:27:42 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> :-)

Wczoraj tankowałem swojego Passata: $30.

Pszebijam!
Tankowalem foke, 66pln.

;P

Data: 2017-07-20 15:04:05
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
<sczygiel@gmail.com> wrote:
[...]

Foka powinna się zadowolić puszką śledzi ;-)

Data: 2017-07-20 13:33:53
Autor: Chris
Cena paliw w USA
W dniu 2017-07-20 o 13:23, Pszemol pisze:
[...]

30$ za litr, no nieźle :)

Data: 2017-07-20 07:02:28
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:okq4ef$bjf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie, za prawie cały bak... :-)

Wcześniej pisałem z pamięci. Znalazłem teraz paragon:
zatankowałem 12.201 galonów (46,2 litra) po $2.459/galon
czyli 9 złociszy za galon najtańszej benzynki (3,785 litra).

Na marginesie, średnie spalanie pokazał na czerwonym wyświetlaczu
FIS jakiego nie widziałem nawet na ciężarówce kolegi: 16.0 mpg :-))
czyli z galona benzyny udało się średnio przejechać tylko 16 mil!
To się tłumaczy na nasze jednostki jako 14,7 litra na 100 :-)))
Mój kolega ma dużego pickupa Dodge i mu pali 22 mpg :-)))
Jest oszczędniejszy niż mój Passat - jaja.
Pewnie w to wchodzi okres gdy palił tylko na 5 cylindrach i po
tarczach hamulcowych drapały zużyte klocki cały czas w czasie jazdy...
Ponieważ mam nowe hamulce skasowałem licznik w FIS - zobaczymy :-)

Jak Cię interesują aktualne ceny paliw w USA to jest do tego
całkiem niezły serwis online polegający na 'crowd sourcing':
gasbuddy.com Sam go używam i nie zawiodłem się jeszcze.
Albo ładujesz ich apkę albo wędrujesz przeglądarką na ich stroniczkę
i wystarczy wtedy podać kod pocztowy miasta w USA gdzie Cię
interesują ceny paliwa (na smartfonie sam Cię program znajdzie
po GPS). A ceny między stacjami się bardzo różnią!
Dla przykładu: wczoraj tankowałem na lokalnej stacji pod domem
za 2.459 za galon bo mi się nie chciało dalej jechać... ale na stacji
Costco (to taki "klub" jak u nas Maco Cash&Cary z siecią stacji
benzynowych) cena była 2.179/galon - dosyć spory rozrzut $$$.

Pytanie tylko czy opłaca się jechać 20 minut autem do stacji
benzynowej i potem następne 20 minut wracać aby zatankować
ciut tańsze paliwo (3.36 dolara oszczędności na baku). Mi się
nie opłaca i tankuję tam tylko gdy jest mi po drodze lub robię
tam większe zakupy....

Data: 2017-07-20 15:04:02
Autor: J.F.
Cena paliw w USA
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okq5t5$oj5$1@dont-email.me...
[...]

Nie pisze sie pali, tylko przejezdza :-P

J.

Data: 2017-07-20 15:04:04
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Przejeżdza 22mpg :-) ok

Data: 2017-07-20 13:51:56
Autor: Yogi\(n\)
Cena paliw w USA

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:okq4ef$bjf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie za litr, tylko za passata, przecież napisał ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2017-07-21 08:56:07
Autor: Marek
Cena paliw w USA
On Thu, 20 Jul 2017 11:23:42 -0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Wczoraj tankowałem swojego Passata: $30.

I podobno jesteś inżynierem....

--
Marek

Data: 2017-07-21 19:09:05
Autor: Alf/red/
Cena paliw w USA
W dniu 21.07.2017 o 08:56, Marek pisze:
I podobno jesteś inżynierem....

No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

--
Alf/red/

Data: 2017-07-21 18:12:53
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
Alf/red/ <alf_1707@ump.waw.pl> wrote:
W dniu 21.07.2017 o 08:56, Marek pisze:
I podobno jesteś inżynierem....

No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

Dzięki Alfred!

Nie wiem skąd w Polsce tyle nieprzyjemnych mend jak ten Marek czy Tomus
007... nic tylko szuka rozrywki jakby tu komuś przyje... nawet jak sam nie
wie o czym mówi... ech.  Homo homini lupus est, czy jak to tam było?

Data: 2017-07-21 20:35:25
Autor: Pana Sonik
Cena paliw w USA
Pszemol [...]

czy Tomus 007

Widzę, że tęsknisz...

--
'Tom N'

Data: 2017-07-23 01:09:26
Autor: Marek
Cena paliw w USA
On Fri, 21 Jul 2017 19:09:05 +0200, Alf/red/ <alf_1707@ump.waw.pl> wrote:
No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

To jeszcze raz przeczytaj, co napisał.

--
Marek

Data: 2017-07-23 04:43:52
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
On Fri, 21 Jul 2017 19:09:05 +0200, Alf/red/ <alf_1707@ump.waw.pl> wrote:
No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

To jeszcze raz przeczytaj, co napisał.

Nie bądź menda, ok? :-)

Data: 2017-07-22 22:46:19
Autor: Mirek Ptak
Cena paliw w USA
W dniu 2017-07-20 o 10:27, Chris pisze:
W sumie chyba do przema :)

Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował u źródeł w USA.

Późno odpowiadam (wakacje), ale powinieneś się wstydzić! takie pytanie ne grupie samochodowej?
http://bfy.tw/CyqS

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2017-07-23 23:41:39
Autor: August
Cena paliw w USA

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:okppgj$4of$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z wrzesnia/pazdziernika 2016

taknkowałem tylko 87 okt.
California - z tego po pamiętam średnio 1,3$ za galon
Arizona Tucson najtaniej może ze 3 razy widziałem ok.0,99$ za galon, pamietam że na to zwróciłem uwagę, ja może tankowałem ok. 1,03?.

Jak jest teraz to sobie sprawdzisz w necie, natomiast różnice procentowe będą się trzymać w zależności od tych stanów i oczywiście danych przypadków stacji/lokalizacji.

Generalnie zauważyłem ceny CA>NV>AZ..

pozzdrav,
August

Data: 2017-07-23 23:46:04
Autor: August
Cena paliw w USA
Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA vs 1,99 AZ.

Data: 2017-07-24 13:33:05
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
August <august@bezspamu.xxx.xxx> wrote:
Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA vs 1,99 AZ.

Ja już do Kalifornii chciałem się przeprowadzić, skoro tam tak tanio a Ty
mi mówisz że to pomyłka? ;-)

Data: 2017-07-30 23:30:25
Autor: gobo
Cena paliw w USA
Hej,
Bylem w Stanach jakos 1.5 roku temu i ceny paliw byly mocno zroznicowane. Zwiedzilem Kalifornie, Utah, Arizone i Nevade. Cena paliw oscylowala od 2.90 do 4.60$ za galon. Najdrozej bylo w Kaliforni i w poblizu parkow narodowych.
Pozdrawiam
Piotrek

Cena paliw w USA