Cena paliw w USA

Data: 2017-07-23 23:41:39
Autor: August
Cena paliw w USA

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:okppgj$4of$1node2.news.atman.pl...
W sumie chyba do przema :)

Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował u źródeł w USA.

-- Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Z wrzesnia/pazdziernika 2016

taknkowałem tylko 87 okt.
California - z tego po pamiętam średnio 1,3$ za galon
Arizona Tucson najtaniej może ze 3 razy widziałem ok.0,99$ za galon, pamietam że na to zwróciłem uwagę, ja może tankowałem ok. 1,03?.

Jak jest teraz to sobie sprawdzisz w necie, natomiast różnice procentowe będą się trzymać w zależności od tych stanów i oczywiście danych przypadków stacji/lokalizacji.

Generalnie zauważyłem ceny CA>NV>AZ..

pozzdrav,
August

Data: 2017-07-23 23:46:04
Autor: August
Cena paliw w USA
Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA vs 1,99 AZ.

Data: 2017-07-24 13:33:05
Autor: Pszemol
Cena paliw w USA
August <august@bezspamu.xxx.xxx> wrote:
Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA vs 1,99 AZ.

Ja już do Kalifornii chciałem się przeprowadzić, skoro tam tak tanio a Ty
mi mówisz że to pomyłka? ;-)

Cena paliw w USA