Cena rzecza wzgledna jest

Data: 2009-11-04 11:50:22
Autor: Jerzy Olszewski
Cena rzecza wzgledna jest
-- -Cytat-- -
Pitera i Grad mylili się w sprawie PAN

Prokuratura nie dopatrzyła się przestępstwa przy sprzedaży działki przez Polską Akademię Nauk. O nieprawidłowościach alarmowali minister skarbu i pełnomocnik rządu ds. walki z korupcją

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce umorzyła 23 października śledztwo w sprawie sprzedaży przez PAN działki na warszawskim Mokotowie.
-- -Koniec-- -

Ja też się myliłem, ale w takim towarzystwie to nie wstyd :)

PAN jak wiadomo jest bogatą instytucją, a kto zabroni bogatemu tanio sprzedać swoją własność !

PS
Pisałem o tym w kontekście pewnej pani wiceminister tak fachowej, że ma pewną pracę niezależnie czy u władzy jest SLD czy też PO.

Data: 2009-11-04 11:58:41
Autor: skippy
Cena rzecza wzgledna jest

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hcrmtc$naj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Oooo tu kpisz z prokuratury.
Bardzo dobrze, wg wytycznych, interpretujemy dowlny fakt pod tezę.
Skąd to znasz Basiu?

Cena rzecza wzgledna jest