Cena samochodów spadną? -może troch e długi wywód :-)

Data: 2009-10-05 21:49:39
Autor: BAREK
Cena samochodów spadną? -może troch e długi wywód :-)
Witam!
Od kilku tygodni zmagam się z tematem zakupu samochodu dla żony;
-założenie było coś starszego 5-8 lat z przedziału 20-30 tyś. zł
Pooglądałem sobie dość sporo aut w tym wieku; większych limuzyn z bogatym wyposażeniem, ale  zazwyczaj są to auta bardzo zjeżdżone i często mocno "podszykowane"
-podobnie mniejsze auta, nawet te o kilka lat młodsze też zazwyczaj są mocno zjeżdżone.
:-)
Jakoś tak auta 3-4 letnie sprowadzane mają zazwyczaj przebiegi w granicach 60-80tyś km, po firmach zazwyczaj dobrze powyżej 100 a nawet 150 tyś km. i te przebiegi nie zmieniają się wraz ze wzrostem wieku, osiągając w autach 7-10 letnich jedynie w porywach przebiegi rzędu 200tyś km.

Wracając do tematu; wydaje mi się po ponad dwóch miesiącach śledzenia cen aut używanych, że w tym okresie delikatnie zaczęły one spadać.
Dziś przeglądałem się promocją jakie pojawiają się na auta nowe i też zaczyna robić się ciekawie, tymczasem przecież to zazwyczaj dopiero z przełomem roku pojawiają się wyprzedaże w salonach.
Czy ceny nowych aut mogą jeszcze spaść?
Kilka dni temu SAMAR podał informację, że właśnie sprzedano najmniej samochodów od 1995 roku!
Czy nowe i używane auta mogą jeszcze stanieć?

Data: 2009-10-05 22:00:47
Autor: radxcell
*BAREK* wrote in <news:4aca4de6$1news.home.net.pl>:
Czy nowe i używane auta mogą jeszcze stanieć?

uzywane, tak. te w dobrym stanie, nie.

pozdr, rdx
http://czyinternetdziala.pl

Data: 2009-10-06 01:47:43
Autor: =Marcos=
Cena samochodów spadną? -może troche długi wywód :-)
Jakoś tak auta 3-4 letnie sprowadzane mają zazwyczaj przebiegi w granicach 60-80tyś km, po firmach zazwyczaj dobrze powyżej 100 a nawet 150 tyś km.

To już na rynku polskim, po przekręceniu :P 4-letnie po prywatnej osobie może mieć 200kkm, a po firmie 500kkm. Nie musi, ale może.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.wyprawa.info

Cena samochodów spadną? -może troch e długi wywód :-)