Cena telefonów z chin

Data: 2016-05-12 05:44:08
Autor: suryga
Cena telefonów z chin
Może mi ktoś coś wytłumaczyć?
Na xiaomiforsale Mi4C kosztuje 205$x3,88zł czyli ok 800zł+  vat=980 zł
A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł I jeszcze sprzedający osobiście gwarantuje że telefon jest orginalny.

WTF?

Data: 2016-05-12 15:16:14
Autor: J.F.
Cena telefonów z chin
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1e5ab7cc-24d5-40c4-99ef-a21e02ecb45e@googlegroups.com...
[...]

A jest w tym cos dziwnego ?
Kupisz 100, dostaniesz upust ...

J.

Data: 2016-05-12 16:53:03
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Cena telefonów z chin
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
naskrobał(a):

Taniej i za jedną sztukę:|
http://www.dx.com/p/xiaomi-mi-4c-td-lte-dual-sim-3gb-ram-32gb-rom-smart-phone-white-852428250
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2016-05-12 08:57:50
Autor: suryga
Cena telefonów z chin

Taniej i za jedną sztukę:|
http://www.dx.com/p/xiaomi-mi-4c-td-lte-dual-sim-3gb-ram-32gb-rom-smart-phone-white-852428250
a czy aby orginalny?

bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

Data: 2016-05-13 07:23:27
Autor: Pszemol
Cena telefonów z chin
<suryga@gmail.com> wrote in message news:c125bbf3-0a8c-4c55-a0e4-0af26d9c39d0googlegroups.com...
a czy aby orginalny?

bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

Brednie.

Data: 2016-05-13 14:47:45
Autor: atm
Cena telefonów z chin
On 13.05.2016 14:23, Pszemol wrote:
<suryga@gmail.com> wrote in message
a czy aby orginalny?

bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

Brednie.

Mówisz?
https://miuipolska.pl/podrobka-mi4-jak-rozpoznac-podrobiony-telefon/

Data: 2016-05-13 17:00:12
Autor: Pszemol
Cena telefonów z chin
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:5735cd02$0$22824$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To raczej nie jest przekonywujący artykuł...
Autor sam pisze że nie miał z podróbką do czynienia tylko
powtarza za innym forum:
"Niestety nie dostałem jeszcze do testów podróbek MI4, także posiłkuję się relacją z czeskiego forum i obrazkami z jednego z tematów na naszym forum. Zwykle posiadacze podróbek po napisaniu postów na forum po prostu znikają."
To mi raczej wygląda jak jakiś odrzut z produkcji lub zepsuta
słuchawka oryginalna naprawiona przez amatora...
Dla mnie podróbka to masowo produkowany inny telefon
który ma udawać popularny telefon a nie zhackowana wersja
tego samego telefonu w jednym egzemplarzu.

Data: 2016-05-14 00:44:48
Autor: atm
Cena telefonów z chin

http://pclab.pl/news63235.html

Data: 2016-05-14 00:47:16
Autor: atm
Cena telefonów z chin

[...]

Jeszcze jedno, do tego dochodza (podobno) oryginalne chinskie telefony zarazone roznego rodzaju paskudztwem na poziomie firmware sprzedawane pozniej poza oficjalnymi kanalami dystrybucji.

Data: 2016-05-13 20:04:26
Autor: Pszemol
Cena telefonów z chin
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:57365974$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chcesz podróbkę? Tu masz podróbkę iPhone:
https://www.yahoo.com/tech/did-huawei-really-copy-iphone-worst-feature-004501325.html

;-)

Data: 2016-05-15 09:58:02
Autor: Pawel Muszynski
Cena telefonów z chin
W dniu 2016-05-13 o 14:23, Pszemol pisze:
<suryga@gmail.com> wrote in message
a czy aby orginalny?

bo podobno Chińczycy podrabiają już chińczyków
i jak tu wybrać oryginalną słuchawkę?

Brednie.

Miałem Xiaomi Redmi Note (oryginał).
Potem zamówiłem drugi dla koleżanki żony - przyszła podróba. Nie dało się jej zflashować (krzyczał, że niezgodność sprzętu), popularne programy testujące typu Antutu były zaszyte w ROMie (aktywowały się jak instalowałeś ze sklepu) - i pokazywały fałszywe dane. Trzeba było znaleźć jakiś mniej popularny tester, żeby pokazał, co w telefonie na prawdę siedzi.

P.

Data: 2016-05-15 08:45:23
Autor: Pszemol
Cena telefonów z chin
"Pawel Muszynski" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> wrote in message news:nh9a6a$mjf$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Gdzie kupiłeś swojego a gdzie tego drugiego?
Jaki był odstęp czasu między tymi zakupami?

Data: 2016-05-12 19:36:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cena telefonów z chin

<suryga@gmail.com> 1e5ab7cc-24d5-40c4-99ef-a21e02ecb45e@googlegroups.com

: Na xiaomiforsale Mi4C kosztuje 205$x3,88zł
: czyli ok 800zł+  vat=980 zł

Czyli po odpodatkowaniu około 640.

: A na znanym portalu można kupić telefon z fakturą za <999 zł

Czyli po odpodatkowaniu około 666.

I co tu dziwnego?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-12 10:58:25
Autor: suryga
Cena telefonów z chin

I co tu dziwnego?
jeszcze raz na DX przy zamówieniu 50 szt płacisz 925 zł rozumiem że netto
na olx Pan sprzedaje za 999 zł + dodatki i wszystko orginalne:

http://olx.pl/oferta/mi4c-xiaomi-bialy-nowy-gwarancja-silikon-szklo-CID99-IDeZDj9.html#011875d7f4

Pytanie gdzie jest sens ekonomiczny? znaczy zysk?

Data: 2016-05-12 20:02:24
Autor: Przyjazny
Cena telefonów z chin
On 2016-05-12 17:58, suryga@gmail.com <suryga@gmail.com> wrote:

I co tu dziwnego?
[...]

Na komórkach się nie wyznaję, ale generalnie na DX jest dość drogo, małe
rzeczy są zazwyczaj 2-3 razy droższe niż na ebayu.

Data: 2016-05-13 14:30:25
Autor: yabba
Cena telefonów z chin
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f32c3f2-2c51-494b-bbf2-4884fd009174googlegroups.com...

[...]

Pan z olx kupuje w innym miejscu i po niższej cenie niż na DX.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-06-17 17:31:23
Autor: maripoza
Cena telefonów z chin
suryga@gmail.com wrote:
[...]

Może sprzedawca kupuje w hurcie wiec ma taniej od dostawcy i może zrobić taką cenę?

Z tego co zauważyłęm tak to zwykle działa ;)

Nie działa jedynie jeśli chodzi sprzęt z USA i UE - bo wygląda tak, jakby hurtownicy kupowali po cenach detalicznych - dlatego w większości sprzęt z USA tańszy jest gdy się go samemu sprowadzi (nawet palcac clo i vat).

--
Maripoza

Cena telefonów z chin